ECONOMIST IN COMERT SI MARKETING in Ilfov

 

Candidatul ideal

 

Abilitati de planificare, organizare, creativitate, initiativa, flexibilitate
Abilitati de navigare pe internet la nivel avansat, folosirea motoarelor de cautare la nivel avansat
Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
Cunosterea limbi engleza nivel mediu scris/vorbit
Cunostinte bune operare PC, Office: WORD, EXCEL, POWER POINT , ERP (Merlin, Scala)
Cunostinte generale in domeniul achizitiilor publice,urmarirea licitatiilor in SEAP, pregatirea documentatiei - formularistica , ofertarea licitatiilor.
Cunostinte intocmire devize (calculatii de pret)
Corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
Experienta pe o pozitie similara
Experienta in implementarea de proiecte
Persoana responsabila, ordonata, corecta si serioasa
Locatia postului: Chitila

 

Descrierea jobului

 

Asistentul va lucra impreuna cu Managerul Departamentului, in cadrul proiectelor noi derulate de acesta, oferind suportul prin urmatoarele activitati:
Asigura un circuit informaţional adecvat, discuţii şi feedback dintre diferiti colaboratori
Culege, analizeaza si sintetizeaza diverse informatii necesare derulari proiectelor
Elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de management
Intocmeste prezentari si redacteaza corespondenta de afaceri
Identifica din diverse surse si urmareste oportunitatile de licitaţii la care firma poate participa si care reprezinta interes pentru companie
Urmarirea licitatiilor in SEAP, pregatirea documentatiei - formularistica , ofertarea licitatiilor
Pregateste documentatia tehnico-financiara de calificare sau eligibilitate in vederea participari la licitatii, in conformitate cu cererea solicitantului, caietul de sarcini si cu legislatia in vigoare
Monitorizeaza statusului licitaţiilor, raspunde clarificarilor si urmareste finalizarea procedurilor
Intocmeste contracte, monitorizeaza derularea si finalizarea acestora.
Intocmeste facturile fiscale si avizele clientilor pe care ii monitorizeaza.
Pregăteste si sintetizeaza rapoarte ale proiectelor, pentru conducere, cît şi alte rapoarte necesare
Participa la anumite evenimente ale proiectului, asigurând pregătirea adecvată a acestora

Beneficii:
Pachet salarial motivant

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!