Expeditor intern si International in Bucureşti

Job Description:
Descrierea jobului
- Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor legate de oferta de servicii;
- Contacteaza clienti noi in vederea realizarii obiectivelor alocate;
- Emite oferte si comenzi in soft-ul intern;
- Ofera suport managerului in relatia cu furnizorii si clientii;
- Tine legatura cu clientii/furnizorii si ii informeaza in legatura cu derularea transportului;
- Inregistreaza in soft-ul intern detalii clienti si furnizori;
- Intocmeste dosarele de transport, conform procedurilor specifice de lucru;
- Asigura comunicarea cu furnizorii in vederea procurarii documentelor necesare;
- Comunica cu departamentul financiar contabil in vederea emiterii facturilor fiscale catre clienti;
- Intocmeste diverse rapoarte periodice de activitate;
Requirements:
Candidatul ideal:
- Are experienta in lucrul cu oamenii;
- Este o persoana organizata, atenta la detalii, un bun negociator;
- Este o persoana dinamica, vesela, prietenoasa, deschisa la nou si adaptabila;
- Ii place sa lucreze in echipa;
- Are capacitatea de a lucra cu termene limita;
- Este dornic sa se dezvolte personal si profesional;
- Experienta in domeniu constituie un avantaj;
- Cunoaste limba engleza (scris si vorbit) la nivel mediu;
- Cunoaste limba maghiara la nivel avansat;
- Are bune cunostinte de MS Office si Outlook.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!