Descrierea jobului
- Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor legate de oferta de servicii;
- Contacteaza clienti noi in vederea realizarii obiectivelor alocate;
- Emite oferte si comenzi in soft-ul intern;
- Ofera suport managerului in relatia cu furnizorii si clientii;
- Tine legatura cu clientii/furnizorii si ii informeaza in legatura cu derularea transportului;
- Inregistreaza in soft-ul intern detalii clienti si furnizori;
- Intocmeste dosarele de transport, conform procedurilor specifice de lucru;
- Asigura comunicarea cu furnizorii in vederea procurarii documentelor necesare;
- Comunica cu departamentul financiar contabil in vederea emiterii facturilor fiscale catre clienti;
- Intocmeste diverse rapoarte periodice de activitate;
Requirements:
Candidatul ideal:
- Are experienta in lucrul cu oamenii;
- Este o persoana organizata, atenta la detalii, un bun negociator;
- Este o persoana dinamica, vesela, prietenoasa, deschisa la nou si adaptabila;
- Ii place sa lucreze in echipa;
- Are capacitatea de a lucra cu termene limita;
- Este dornic sa se dezvolte personal si profesional;
- Experienta in domeniu constituie un avantaj;
- Cunoaste limba engleza (scris si vorbit) la nivel mediu;
- Cunoaste limba maghiara la nivel avansat;
- Are bune cunostinte de MS Office si Outlook.