Expeditor Internațional Arad in Arad

Expeditor Internațional Arad

Your tasks

 

* Planificare și organizare transport de mărfuri intern în regim Grupaj Domestic;
* Coordonare și dezvoltare la nivel intern a transporturilor în regim Grupaj Domestic;
* Raportare - statistici asupra transporturilor organizate în regim Grupaj Domestic din cadrul companiei;
* Procesarea, verificarea și confirmarea comenzilor;
* Customer support - oferă alternative clientului și statusuri referitoare la transport;

* Oferă suport pe zona de facturare și contabilitate.

Requirements

 

* Experiență pe un post similar, în domeniul Transportului Rutier sau pe un post care presupune interacțiune cu clienți și furnizori de servicii - reprezintă un avantaj;
* Studii superioare absolvite - preferat cu specializare în domeniu economic/tehnic;
* Cunoştinţe nivel avansat limbă engleză - scris şi vorbit;
* Cunoaştere nivel mediu a pachetului Microsoft Office;
* Bune abilităţi de comunicare, organizatorice şi capacitate de colaborare;
* Spontaneitate şi flexibilitate;
* Orientare către client și atenție de la detalii;
* Disponibil/ă de a lucra L-V 8:30 - 17:00 și 1 sâmbătă / lună 8:00 - 13:00 în locația Zimandului.

Our offer

 

La DB Schenker faci parte dintr-o rețea logistică globală prin care menținem conectate cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural, te încurajează să contribui succesul echipei și să-ți lași amprenta. Cu peste 76.000 de colegi în toată lumea, încurajăm diversitatea și succesul prin experiență, perspective și abilități individuale.

Contact

 

Vrei să îți dezvolți cariera în domeniul Transporturilor Rutiere alături de DB Schenker? Aplică la anunțul nostru sau trimite CV-ul tău la adresa ro.sm.buh.hr-academy@dbschenker.com.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!