Expert Contabil
Descrierea postului:
- Conduce, întocmește și ține evidența contabilă de la contabilitatea primară până la nivel de bilanț, inclusiv;
- Conduce, întocmește și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății (pentru operațiunile financiar-contabile), în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
- Determinarea impozitelor și taxelor, întocmirea și depunerea declarațiilor prevăzute de legislația în vigoare;
- Întocmirea situațiilor financiare inclusiv contabilitatea primară;
- Intocmirea lunară a bugetului de venituri și cheltuieli;
- Reprezintă compania și răspunde de coordonarea activităților în relația cu băncile, auditorii și organismele de control;
- Asigură întocmirea documentelor necesare solicitate de bănci pentru asigurarea finanțării, dacă este cazul;
- Întocmește rapoarte financiare diverse, la cererea conducerii companiei;
- Răspunde de stabilirea corectă a documentelor care se întocmesc și de circuitul lor in cadrul companiei;
- Coordonează, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de câte ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației;
- Întocmește situațiile financiare anuale și semestriale;
- Procură, asigură, întocmește și ține evidența formularelor cu regim special;
- Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații;
- Colaborează cu conducerea companiei în vederea perfectării strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli
- Colaborează cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime;
- Ocazional (când lipsește secretara) activități urgente de secretariat și protocol;
LOCAȚIA: CHITILA, JUD. ILFOV
CERINȚE
-Studii superioare de lungă durată – profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj;
-Membru al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din Romania (CECCAR), expert contabil;
-Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar–contabila - minimum 5 ani activitate;
-Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar–contabila - minimum 3 ani;
-Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj;
-Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă;
-Capacitate de organizare a departamentului financiar-contabil;
-Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate;
-Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale;
-Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei;
-Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică
-Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point
Junior Contabil
RESPONSABILITĂȚI:
-Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare;
-Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie;
-Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic;
-Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție;
-Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare;
-Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator;
-Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare;
-Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici;
-Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold;
-Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății;
-Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans;
-Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari;
-Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației;
-Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale;
-Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special;
-Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații;
-Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli;
-Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime;
CERINȚE:
- Studii superioare de lungă durată – profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj;
- Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar–contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL;
- Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar–contabila - minimum 2 ani;
- Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj;
- Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă;
- Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate;
- Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale;
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei;
- Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică
- Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.);
- Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj