Principalele responsabilități: Realizează activitatea de customer intelligence pentru a: Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă); Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă); Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Identifică oportunitățile de vanzare încrucisata (cross sell) și crestere in gamă (up-sell) Este responsabil de efectuarea studiilor și analizelor specifice, în concordanță cu planul de acțiuni; Asigură sprijinul celorlalte direcții și departamente pentru extragerea și analiza datelor specifice. Cunostințe si Experiență: - Experiență de minimum 5 ani lucrând cu baze de date, preferabil limbaj SAS sau SQL; - Cunoaștere solidă a analizei statistice aplicabile în activitatea de marketing direct; - Experiență minimă de 3 ani în analiză: modelare predictivă / comportamentală și învățare automată (limbaj Python); - Experiență minimă de 3 ani în lucrul cu aplicații CRM / Campaign Management; - Cunoștințe solide despre Microsoft Office; - Cunoștințe generale despre sistemul bancar, în special în ceea ce privește produsele / piețele; - Cunoștințe generale despre cadrul legislativ specific activității (GDPR etc.); - Cunostinte bune de limba engleza;
Expert Customer Intelligence in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat