Expert Customer Intelligence in Bucuresti

Principalele responsabilități: Realizează activitatea de  customer intelligence pentru a: Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă); Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă); Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Identifică oportunitățile de vanzare încrucisata (cross sell) și crestere in gamă (up-sell) Este responsabil de efectuarea studiilor și analizelor specifice, în concordanță cu planul de acțiuni; Asigură sprijinul celorlalte direcții și departamente pentru extragerea și analiza datelor specifice. Cunostințe si Experiență: - Experiență de minimum 5 ani lucrând cu baze de date, preferabil limbaj SAS sau SQL; - Cunoaștere solidă a analizei statistice aplicabile în activitatea de marketing direct; - Experiență minimă de 3 ani în analiză: modelare predictivă / comportamentală și învățare automată (limbaj Python); - Experiență minimă de 3 ani în lucrul cu aplicații CRM / Campaign Management; - Cunoștințe solide despre Microsoft Office; - Cunoștințe generale despre sistemul bancar, în special în ceea ce privește produsele / piețele; - Cunoștințe generale despre cadrul legislativ specific activității (GDPR etc.); - Cunostinte bune de limba engleza;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!