Sumar Rol - Responsabilitati si CerinteMisiune Pozitie1. Elaboreaza analize ale proceselor de business existente, in scopul optimizarii acestora prin aplicarea metodologiei Lean Six Sigma, creind un avantaj competitiv si stabilind valori cheie; 2. Mentine legatura cu PO in vederea implementarii imbunatatirilor propuse in cadrul analizei de proces.Sarcini si Responsabilitati - Specifice (1)1. Asigura coordonarea, executarea si completarea proceselor Six Sigma DMAIC; 2. Efectueaza analize ale proceselor de business existente si face propuneri de optimizare a acestora; 3. Colaboreaza transversal cu alte departamente cu scopul de a implementa procese optimizate si de a imbunatati sistemele informatice; 4. Realizeaza maparea si modelarea fluxurilor AS IS si TO BE; 5. Creaza planuri de actiune adecvate si asigura executarea acestora in functie de termenele convenite; 6. Identifica si elimina actiunile fara valoare adaugata din etapele procesului; 7. Creeaza planul de implementarea QuickWins in procesele analizate; 8. Coodoneaza si contribuie la intocmirea studiului de fezabilitate si a planului de implementare aferent propunerilor de implementare derivate din procesele analizate. 9. Optimizeaza procedurile interne in vederea cresterii eficientei si a reducerii riscului operational prin aplicarea metodologiei Lean Six Sigma; 10. In urma analizei, daca este cazul, redistribuie intr-un mod optim activitatile catre echipele relevante din cadrul departamentului; 11. Promoveaza o mentalitate organizationala axata pe imbunatatirea continua; 12. Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului. Raportare: Elaboreaza si transmite situatii si raportari (periodice si ocazionale), conform solicitarilor si normelor / procedurilor/regulamentelor/deciziilor (si altor asemenea) interne/de lucru (raspunzand de corectitudinea informatiilor furnizate), inclusiv vizand activitatea derulata.Sarcini si Responsabilitati - Specifice (2)Sarcini si Responsabilitati - Specifice (3)Criterii de Evaluare1. Criterii de evaluare a competentelor tehnico-profesionale: Nivelul, respectiv calitatea competentelor tehnico-profesionale. 2. Criterii de evaluare a competentelor de baza si specifice: Nivelul, respectiv calitatea competentelor de baza si specifice 3. Criterii de evaluare a performantei (de rezultat sau de sarcina), specifice activitatii: a. Calitatea si relevanta analizelor intocmite; b. Gradul de respectare de catre furnizori a conditiilor contractuale; c. Contributia la eficientizarea proceselor specifice; d. Gradul de functionare si calitatea aplicatiilor informatice dezvoltate / implementate; e. Gradul de identificare la timp a riscurilor si calitatea masurilor luate pentru contracararea lor; f. Nivelul de satisfactie a clientilor interni si externi privind activitatea derulata.Educatie - Nivel si SpecializareStudii superioare - obligatoriu in Tehnice/ Economice/ Cibernetica/ Informatica/ Matematica - constituie avantajSpecializare/ Certificari/ CalificariPregatirea post-universitara in domeniul economic-financiar, Constituie avantajExperienta RelevantaPe un post similar - min. 2 aniExperienta Relevanta in Industria/ DomeniulAsigurari - constituie avantajCompetente (Profesionale si Soft)Gandire Analitica - Nivel 3IT: optimizare procese de businessAgilitate - Nivel 3Angajament organizational - Nivel 3Orientare catre client (intern si extern) - Nivel 3Orientare colaborativa - Nivel 3Eficienta si Imbunatatire continua - Nivel 3Livrare de rezultate - Nivel 3
Expert Six Sigma in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat