Front Desk Receptionera in Timiş

Daca esti o persoana comunicativa, daca interactiunea cu cei din jur este o placere pentru tine, daca esti dornica sa asimiliezi lucruri noi si sa faci parte dintr-o echipa de succes, daca doresti sa lucrezi intr-un mediu  profesional, atunci aplica acum!

 

Cerinte:

- Personalitate dinamica, 
- Abilitati de comunicare si orientare catre client (customer support - experienta in domeniu reprezinta un avantaj), 
- Prezenta fizica placuta, 
- Capacitate de lucru in echipa, 
- Cunostinte de operare PC, 
- Cunostintele minime de contabilitate primara reprezinta un avantaj

Responsabilitati:

- Intampina clientii cu o atitudine placuta si profesionalism, 
- Asigura interfata cu clientii si colaboratorii,
- Preia apelurile telefonice si inregistreaza cererile in sistemul informatic, 
- Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS
- Tine evidenta registrului de casa si asigura corectitudinea acestuia, 
- Are atributii ce tin de contabilitatea primara ( emitere facturi, chitante, intocmire avize ) si interactioneaza direct cu departamentul financiar contabil)
- Arhiveaza si organizeaza documente

 

Despre companie

Zilnic, ne desfășurăm activitatea într-o clinică modernă, alături de oameni profesioniști dar în același timp, prietenoși. Având specialist pentru fiecare ramură, îți putem oferi o gamă completă de servicii stomatologice de înaltă calitate; În continuare te invităm să faci cunoștință cu noi, echipa, și îți prezentăm clinica, pentru ca tu să ne cunoști mai bine.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!