Daca esti o persoana comunicativa, daca interactiunea cu cei din jur este o placere pentru tine, daca esti dornica sa asimiliezi lucruri noi si sa faci parte dintr-o echipa de succes, daca doresti sa lucrezi intr-un mediu profesional, atunci aplica acum!
Cerinte:
- Personalitate dinamica,
- Abilitati de comunicare si orientare catre client (customer support - experienta in domeniu reprezinta un avantaj),
- Prezenta fizica placuta,
- Capacitate de lucru in echipa,
- Cunostinte de operare PC,
- Cunostintele minime de contabilitate primara reprezinta un avantaj
Responsabilitati:
- Intampina clientii cu o atitudine placuta si profesionalism,
- Asigura interfata cu clientii si colaboratorii,
- Preia apelurile telefonice si inregistreaza cererile in sistemul informatic,
- Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS
- Tine evidenta registrului de casa si asigura corectitudinea acestuia,
- Are atributii ce tin de contabilitatea primara ( emitere facturi, chitante, intocmire avize ) si interactioneaza direct cu departamentul financiar contabil)
- Arhiveaza si organizeaza documente