Functionar Administrativ in Bucuresti

Pentru clientul nostru, distribuitor national de dezinfectanti si produse de curatenie si de igiena personala, recrutam Functionar Administrativ. Sediul este in Bragadiru, jud. Ilfov. Principalele atributii: preluarea apelurilor telefonice, mesajelor, mailuri si redirectionarea lor transmiterea documentelor prin curierat, posta, fax, e-mail inregistrarea de documente, multiplicarea, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei facturarea marfurilor catre clienti, conform comenzilor primite de la gestionari si conditiilor de plata primite de la departamentul comercial; ofera back-up pentru facturare in orice moment, in cazul in care exista o alta persoana responsabila de facturare intocmeste proforme si urmareste incasarile de la clienti, cu anuntarea departamentelor de vanzari, tehnic sau facturare primeste si completeaza instrumentele de plata de la clienti; evidenta instrumentelor de plata primite de la clienti, atat in programul de contabilitate, cat si pe server; la scadenta anunta clientii de depunerea instrumentelor, conform procedurilor companiei; anunta departamentul de vanzari de orice cereri de amanare a instrumentelor de plata de la clienti ofera suport clientilor in probleme financiare si in vanzari: facturi, fise de platitor, probleme diverse intra pe platformele retailerilor si urmareste livrarile operareaza, la cerere, facturile de achizitii de marfa interne si externe conform facturilor primite si receptiilor intocmite de gestionari sau altor proceduri interne ale firmei; pentru facturile de import, intocmeste ciornele de receptie pe care le trimite gestionarilor pentru receptionarea marfurilor operareaza, la cerere, facturile de achizitii de la furnizori, altele decat cele de marfa (servicii, mijloace fixe, obiecte de inventar, etc.) Candidatul ideal: persoana foarte organizata si punctuala orientare spre rezultat cunostinte si experienta in contabilitate primara cunostinte de operare PC: Excel, softuri contabilitate, platforme online specifice Se ofera: program de lucru: luni – vineri, intre 9. 00 – 17. 30 salariu lunar corelat cu experienta si abilitatile bonus in functie de performante sansa de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru dinamic Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!