Funcționar economic Timișoara in Voluntari

Descrierea jobului: Înregistrarea/urmărirea facturilor în sistemul contabil. Emiterea facturilor fiscale pentru vânzări, precum și menținerea la zi a raportului de evidență avize / facturi. Reprezintă compania în relațiile cu clienții/furnizorii pe partea de facturi și plăți Aplică și reaplică îmbunătățiri în activitatea zilnică. Se autoperfecționează prin învățare și instruire continuă conform cerințelor postului. Candidatul ideal: Abilitatea de a comunica eficient. Atenție la detalii. Cunostințe operare baze de date. Studii medii/superioare. Cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, etc). Cunostinte limba engleză – constituie un avantaj. Experiența în domeniu constituie un avantaj. Ce oferim: Pachet salarial foarte atractiv. Beneficii (mai multe informații în cadrul interviului). Bonusuri de performanță. Laptop și telefon de serviciu. Condiții foarte bune de lucru.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!