Responsabilitati:
- contribuie la performanta economica a companiei furnizand analize si consultanta de specialitate;
- asigura operatiunile de inchidere lunara si anuala specifice departamenului controlling;
- efectueaza extragerea de rapoarte din sistemul de evidenta contabila si prelucrarea datelor in rapoarte specifice;
- realizeaza analize si verificari financiare, cost control pe centre de cost;
- participa la procesul de bugetare anuala si ulterior la revizuirea bianuala a bugetului;
- analizeaza procesele de management financiar derulate in interiorul societatii si intocmeste propuneri de optimizare;
- elaboreaza rapoarte, analize, auditand activitatea curenta si propunand solutii de imbunatatire a productivitatii si eficientei companiei.
Cerinte:
- studii superioare in domeniul economic - Contabilitate sau Finante;
- 5 ani+ experienta profesionala in analiza financiara/control financiar;
- cunoasterea foarte buna a aspectelor financiare, contabile si juridice specifice unei companii private;
- cunostinte avansate de MS Excel si sisteme ERP (SAP este un avantaj);
- permis de conducere, disponibilitate la deplasari.