Candidatul ideal
- Studii superioare
- Peste 5 ani de experiență în marketingul de produse B2B, management de produs sau marketing
- Abilități excelente de comunicare scrisă și orală, în limba română și limba engleză
- Curiozitate și disponibilitatea de a se familiariza cu produse și caracteristici tehnice ale pieței de stocare și distribuție carburanți
- Capacitatea de a transpune și simplifica termenii tehnici și beneficiile în limbajul înțeles de clienți
- Abilități excelente de leadership
- Abilități excelente de relaționare
- Capacitatea de a gestiona multiple proiecte, în paralel
- Persuasiune în comunicarea orală și scrisă
- Abilitatea de a colabora activ cu alte departamente pentru îndeplinirea obiectivelor communeConstituie avantaj, dar nu condiție eliminatorie:
- Experiența anterioară în marketing în domenii tehnice ca instalații, construcții metalice, soluții de stocare și distibuție carburanți
Descrierea jobului
- Înțelegerea temeinică a nevoilor și provocărilor clienților atât pentru produsele existente cât și pentru produsele și serviciile noi, precum și felul în care acestea variază în funcție de nișa abordată
- Documentarea informațiilor referitoare la specificul piețelor abordate – tipuri de mesaje corespunzătoare, canale de comunicare preferate, surse de informare folosite
- Oferirea de ajutor pentru departamentele de vânzare în pregătirea unor variante de abordare a pieței
- Analiza performanței în piață
- Analiza concurenței
- Colectarea de feedback din partea clienților
- Urmărirea și măsurarea efectului și a impactului tuturor activităților de marketing întreprinse
- Sprijinirea lansării produselor și serviciilor împreună cu alte departamente ale firmei