HR Admin Specialist, WESEE in Constanţa

Acceleram capabilitatile de a aduce o viața mai buna, libertate și prosperitate oamenilor, oferind infrastructura de inalta calitate și implementand proiecte care conecteaza si alimenteaza comunitatile.In cei peste25 de ani de activitate, Grupul E-INFRA si-a diversificat investitiile si expertiza in integrarea si operarea infrastructurii de telecomunicatii, productia de energie curata, operarea si integrarea infrastructurii energetice si de constructii civile.Parte a grupului E-INFRA, WESEE asigura o gama larga de servicii pentru sectorul energetic eolian. Serviciile noastre au fost utilizate de diversi producatori de turbine in diferite tari din Europa.Aici incepe misiunea ta!Dacă ești o persoana cu experienta in activitatea de resurse umane – admin, orientata spre rezultate, cu bune abilitati de relationare si foarte organizata, dornica sa dezvolte activitatea de resurse umane, creativa si cu deschidere catre nou, te invitam sa intri în echipa noastra!Principalele responsabilitati:Intocmeste si actualizeaza documentatia specifica proceselor de gestionare a raporturilor de munca dpdv al documentatiei interne si externe pentru angajatii companiei: contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii de orice fel, fise de post, etc Operareaza toate modificarile aferente (angajari, modificari, suspendari, incetari) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale Gestioneaza documentatia specifica la angajarea/plecarea angajatilor din companie (evidenta/formulare perioada de proba, nota lichidare etc) Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companiei, conform prevederilor legale si procedurilor interne; Centralizeaza si gestioneaza situatiile privind concediul de odihna (programare anuala/CO efectuat lunar), evenimente deosebite efectuate de angajati sau a oricaror altor documente aferente activitatii salariatilor; Intocmeste documentatia si gestioneaza procesele referitoare la angajatii detasati transnational: declararea detasarilor in tara de destinatie, intocmire dosare A1, intocmirea actelor de detasare transnationala, studiaza si intocmeste situatii privind  detasarea in strainatate a angajatilor companiei;Este responsabila de mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii medicale si servicii de protectia muncii, la nevoie Elibereaza documente pentru sau solicitate de catre angajati (adeverinte, fluturasi salariu etc.) Ofera suport pentru procesul de salarizare, inclusiv verificare pontaje, concedii de orice fel, absente nemotivate, concedii fara plata, popriri etc. Ofera suport pentru procesele de HR anuale, inclusiv managementul performantei, training, calculeaza si raporteaza indicatori generali si indicatori de performanta a functiunii (numar angajati, fluctuatie personal, rata retentie, indicatori demografici etc.)  Participa la proiectele speciale din cadrul echipeiProfilul tau:Studii superioareExperienta de cel putin 3 ani in domeniul resurselor umane, intr-un domeniu dinamic Cunostinte specifice despre legislatia muncii precum si politici si procese în domeniul resurselor umaneExperienta solida de lucru cu sisteme de management al capitalului umanExperienta in domeniul proceselor de imigrare muncitori straini / detasarilor transnationale – reprezinta un avantajExperienta in domeniul salarizarii – reprezinta un avantaj Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Atentie la detalii si o pasiune pentru corectitudinea datelorBune abilitati de organizare si prioritizare a activitatiiCapacitatea de solutionare a problemelor si analiza, gandire criticaAbilitatea de a lucra inter-departamentalAbilitati de imbunatatire a proceselor si de managementul proiectelor Stim ca a dori nu este suficient, trebuie sa actionezi! Daca aceasta suna a fi o oportunitate buna, asteptam cu nerabdare CV-ul tau! Powered by JazzHR

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!