HR Services Administrator in Bucuresti

Responsabilitati principale: Administrare de personal: Procesare de date si emitere de documentatie contractuala pentru angajati pentru toate procesele de administrare de personal, cum ar fi: documentele si informatiile din dosarul de personal, angajari, schimbari contractuale, incetari, adeverinte, decizii, etc Procesare si actualizare de date in sistemele de HR, mentinerea constanta a acuratetii datelor Mentinerea structurii organizationale in sistemele de HR Asigurarea acuratetii structurii organizationale, prin crearea de departamente, roluri si pozitii conform cu procedurile interne Gestioneaza relatia cu autoritatile locale, banci sau alte organisme legale pentru situatii legate de aria de resurse umane gestionata. Inregistreaza date in Revisal Emite, copiaza, indosariaza si arhiveaza documente Ask HR: Oferta asistenta de HR managerilor si angajatilor din companie, utilizand canalele AskHR, asigurandu-se de rezolvarea corecta si in timpul agreat a tuturor solicitarilor, urmand politicile si procedurile interne Actioneaza ca prim punct de contact pentru angajati, oferind consultanta de HR pentru situatii referitoare la politicile si procedurile de HR Utilizeaza sistemul de ticketing pentru a loga, monitoriza si rezolva cazurile primite, astfel incat sa poata fi masurata performanta serviciului oferit Monitorizeaza periodic indicatorii proprii de performanta si face modificarile necesare pentru a imbunatati calitatea de timpul de raspuns pentru cazurile gestionate In baza feedback-urilor primite din partea angajatilor si managerilor, face recomandari pentru imbunatatirea proceselor si politicilor de HR Mentine informatia despre procesele si procedurile de HR, actualizata si corecta, in portalul intern de Resurse Umane Competente, cunostinte si experienta: Studii universitare 2-3 ani experienta pe un rol similar Cunostinte avansate de legislatie a muncii Atentie la detalii Abilitati de comunicare si relationale Abilitati de a lucru sub presiune Engleza – nivel avansat Nivel avansat Microsoft Office Flexibilitate, capacitate de adaptare la nou Certificari profesionale: Certificat de Inspector Resurse Umane – constituie avantaj

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!