Inginer Automatist in Târgu Mureş

 

Candidatul ideal

 

:
- Absolvent al unei universitati de profil tehnic
- Experienta pe un post similar cel putin 3 ani reprezinta avantaj.
- Cunostinte privind echipamentele automatizate.
- Cunostinte in solutionarea diverselor probleme tehnice reprezinta avantaj.
- Gandire strategica si abilitati analitice
- Gandire critica si inovatoare
- Deschidere spre acumularea de informatii noi si abilitati de punere in practica a acestora
- Abilitatatea de a lucra sub presiune
Absolventii de studii tehnice pasionati de acest domeniu, care au derulat proiecte in plan personal sun eligbili.

Competente comportamentale:
- Focus extern
- Gandire globala
- Spirit de echipa
Descrierea jobului

Obiectiv:

Sa ofere suport operatiunilor din fabrica asigurand performanta procesului de automatizare si transferul catre tehnicieni a abilitatilor de baza in domeniul automatizarii.

Responsbailitati cheie:
Competente Functionale Mentenanta si Inginerie:
- creşte nivelul de conştientizare asupra safety printre colegi şi managerul său/sa şi propune acţiuni de îmbunătăţire;
- contribuie la dezvoltarea strategiei de mentenanţă în cadrul fabricii, comunică cu oamenii şi determină angajamentul acestora
- imbunătăţeşte performanţa mentenanţei prin măsurători ale intrărilor (de ex. forţa de muncă, piese de schimb) şi ale randamentului (de ex., fiabilitatea, disponibilitatea)
- Conduce optimizarea planurilor şi standardelor de mentenanţă în conformitate cu ruta TPM a standardelor şi acţionează în calitate de expert PM pentru o zonă mai largă
- Verifică executarea lucrărilor de mentenanţă în secţie şi ia măsuri adecvate (de ex., feedback, iniţiază comenzi de lucru de follow-up)
- Îmbunătăţeşte managementul pieselor de schimb prin utilizarea rutelor TPM şi a funcţionalităţilor CMMS în vederea reducerii costului de depozitare
- Optimizează impactul financiar al operaţiunilor de Mentenanţă şi îmbunătăţeşte activităţile de mentenanţă pentru a reduce costul
- Monitorizează şi controlează performanţa Prestatorilor de servicii, stabileşte parteneriate şi identifică oportunităţi de îmbunătăţire
- Dezvoltă în mod proactiv planuri şi gestionează resursele pentru a determina îmbunătăţiri în departament şi performanţa procesului
- Achiziţionează şi evaluează datele de performanţă şi propune măsuri de îmbunătăţire

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!