Candidatul ideal
- Studii superioare tehnice absolvite;
- Experiență de lucru în ofertare produse tehnice de minim 2 ani;
- Experiență de lucru pe planuri de proiect;
- Experiență de lucru în AutoCad la nivel mediu;
- Cunoștințe de legislație în domeniul construcțiilor;
- Bune abilităţi de comunicare;
- Capacitate bună de organizare și prioritizare;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
- Carnet de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Oferire de supot tehnic către echipa de vânzări;
- Susținerea ofertei tehnico-comerciale către client;
- Oferire sprijin administrativ către echipa de vânzări în ce privește gestionarea relației cu clienții;
- Colaborare cu furnizorii externi în vederea soluționării proiectelor complexe;
- Redactarea ofertelor tehnico-comerciale;
- Întocmirea contractelor de vânzare și a anexelor necesare;
- Întocmirea dosarului de documentație aferent proiectului, conform legislației în vigoare;
- Participare la negocieri împreună cu titularul de contract, la nevoie;
- Realizarea vizitelor pe șantier pentru clarificarea datelor proiectului, după caz;
- Oferirea de consultanță tehnică în legătură cu produsele Kadra, în funcție de nevoile și solicitările clientului.