Inginer Senior Cluj-Napoca in Cluj

 

Candidatul ideal

 

  • Sa detina cunostinte avansate despre retele dе telecomunicatii (transmisiuni, comutatie, IP);
  • Sa aiba carnet de conducere fara incidente – te vei plimba mult cu masina, ca intr-o excursie;
  • Sa aiba cunostinte de operare pe calculator;
  • Sa fie o persoana devotata, careia ii place sa duca lucrurile la capat;
  • Sa fie orientat catre client si rezultate;
  • Sa fie o persoana critica cand ceva nu functioneaza bine sau sa identifice posibile probleme;
  • Sa fie o persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
  • Sa fie un problem solver – sa ai abilitatea de a gasi solutii viabile pentru rezolvarea problemelor.

  • Studii:
  • Studii superioare tehnice (electronica, telecomunicatii, automatizari si calculatoare).
  • Cursuri de specializare.

 

Descrierea jobului

 

In rolul de Inginer senior vei efectua activitati tehnice de instalare si intretinere servicii de telecomunicatii pentru clienti, in vederea asigurarii infrastructurii tehnice pentru furnizarea unor servicii de calitate. Astfel, vei contribui la imbunatatirea satisfactiei clientilor prin reducerea timpului de asteptare in vederea instalarii serviciilor si a duratei deranjamentelor tehnice.

Rolul tau este foarte important :

  • Contribui la cresterea calitatii vietii clientilor prin instalarea si punerea in functiune a echipamentelor de acces necesare (VPN, Metronet, IP Fix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite inchiriate, retele de interior, etc.);
  • Contribui la imbunatatirea satisfactiei clientilor prin identificarea deranjamentelor din reteaua de acces, efectuarea intretinerii corective a echipamentelor, utilizand dispozitive electronice de testare, masurare si monitorizare pentru a identifica problema, a evalua cauza si a izola si restabili deranjamentul;
  • Contribui la imbunatatirea relatiei cu clientii nostri prin: rezolvarea cererilor de noi servicii sau remediere a unor deranjamente, informarea cu privire la stadiul de solutionare a acestora si a-i asigura pe clienti ca problema a fost rezolvata; prin preluarea si rezolvarea de solicitari atitpice venite din partea clientilor strategici;
  • Contribui la dezvoltarea echipei noastre prin instruirea colegiilor despre produsele/serviciile noi din portofoliu;
  • Contribui la dezvoltarea si imbunatatirea comunicarii intre departamentele companiei asigurand suport tehnic Reprezentantilor de Vanzari si efectuand, impreuna cu acestia, vizite la clienti pentru identificarea cerintelor.
  • Vei completa formulare si rapoarte standard, conform procedurilor operationale, cu privire la statusul/evolutia muncii prestate – pentru a putea fi felicitat pentru munca exceptionala pe care o faci .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!