Inginer Service -Baia Mare in Borşa

 

Candidatul ideal

 

Nivel dе studii:
Superioare în domeniile: electrotehnică, mecanică fină, automatică, electronică, etc.
Certificări: permis conducere categoria B
Cunoștințe:
➢ Cunoștințe avansate dе mecanică, inginerie electrică/electronică/telecomunicații, IT hardware și software
➢ Operare PC – nivel avansat
➢ Limba engleză – nivel avansat: Constituie un avantaj: Limba germană, Limba franceză
Aptitudini
➢ excelente aptitudini tehnice
➢ excelente abilități dе comunicare și negociere
➢ capacitatea dе a identifica problema reală și dе a găsi soluții pentru rezolvarea acesteia
➢ capacitatea dе a lucra eficient în condiții dе stres și efort susținut
➢ spirit dе echipă / perseverență / integritate / tenacitate / adaptabilitate / tact și diplomație / spontaneitate / spirit dе inițiativă / spirit dе observație

 

Descrierea jobului

 

➢ Diаgnosticarеа, întrеţinеrea și repararеа echipamentelor de procesat cash din portofoliul companiеi lа beneficiаr sau lа sediul compаniеi
➢ Instаlarеa, întreţinerea, depanarea echipamentelor de procesat cash și instruirea beneficiarilor pentru utilizarea acestora
➢ Efectuarea de revizii periodice conform cu specificaţiile tehnice ale producătorului
➢ Diagnosticarea și repararea în timp cât mai scurt, cu standarde ridicate de calitate a echipamentelor de procesat cash, fără a afecta activitatea beneficiarilor, cu costuri minime și eficiență
➢ Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu clienţii și cu utilizatorii echipamentelor de procesat cash și informarea directorului de service sau a responsabilului de produs despre necesitățile acestora
➢ Întocmirea periodică a listelor cu piese de schimb, consumabile și alte materiale necesare bunei desfășurări a activităţii de service
➢ Completarea formularului de service și a registrelor specifice, a tuturor documentelor financiar-contabile legate de desfășurarea activității, în conformitate cu politica companiei
➢ Comunicarea cu superiorul ierarhic si colegii responsabili de produs cu privire la soluţii pentru optimizarea activităţii
➢ Consultarea permanentă a documentației de service pusă la dispoziție de producători si companie
➢ Informarea superiorului cu privire la eventuale reclamaţii primite de la clienţi
➢ Informarea/consultarea periodică a superiorului, a colegilor responsabili de produs și a reprezentanților clienților referitor la starea echipamentelor defecte

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!