Inside Sale Air&Sea Sibiu in Sibiu

Inside Sale Air&Sea Sibiu Vă interesează o carieră în domeniul prestării serviciilor? Atribuțiile dumneavoastră Promovarea si vanzarea serviciilor de transport aerian si maritim Identificarea si contactarea potentialilor clienti sau deja existenti, cu scopul de a prezenta serviciile oferite de companie si pentru a colecta informatii cu privire la traficul de marfuri desfasurat de client Dezvoltarea portofoliului de clienti si mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii existenti Intocmirea cererilor de oferte, cu informatii complete legate de transportul si serviciile agreate, respectiv intocmirea si introducerea rapoartelor in sistem Identificarea de modalitati de adaptare/dezvoltare a serviciilor oferite in concordanta cu tendintele pietei locale Identificarea nevoilor clientilor, acordandu-le suport in alegerea celei mai potrivite solutii de transport Gestionarea si actualizare permanenta a bazelor de date Gestionarea vanzarilor, urmarind constant atat cresterea volumului acestora, cat si satisfactia clientului Implementarea politicii de vanzari cu urmarirea lunara a atingerii targetului de vanzari si realizare a obiectivelor Oferta noastră Desfășurarea în mod autonom a activității profesionale cu o libertate de acțiune corespunzătoare Dispuneți de abilități bune de relaționare și comunicare și manifestați un simț deosebit și interes pentru interacțiunea cu alte persoane Beneficiați de un mediu de lucru plăcut, unde vă puneți în aplicare competențele specializate Mediu de lucru dotat cu tehnologie de ultimă generație în cadrul unei companii sigure și independente din punct de vedere financiar Oferte de servicii medicale Oportunități excepționale de perfecționare și noi metode de învățare inovatoare Profilul dumneavoastră Dați dovadă de o atitudine bazată pe încredere în sine și vă remarcați printr-un talent organizatoric deosebit și o capacitate rapidă de înțelegere Sunteți în permanență la curent cu situația în ansamblu, chiar și atunci când vă aflați sub presiunea timpului, și dați dovadă de un comportament responsabil Atitudinea dumneavoastră încrezătoare și competențele sociale deosebite vă facilitează colaborarea cu echipe din întreaga lume și gestionarea situațiilor pline de provocări Experiență profesională in telemarketing/customer service este un avantaj Aveti abilități foarte bune de comunicare verbală și de scriere în limba engleză Dați dovadă de competențe digitale avansate la utilizarea în cadrul activităților de rutină a sistemelor IT uzuale și a unor instrumente media diverse Cunostinte Microsoft Office * Apreciem diversitatea și promovăm colaborarea între persoane de sex diferit, vârste diferite, etnii/religii diferite, precum și persoane cu nevoi speciale.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!