Candidatul ideal
Experienta intr-un post similar de administrare personal
Atestat de Inspector Resurse Umane (constituie avantaj);
Cunostinte program REVISAL;
Cunostinte operare PC (Word, Excel);
Cunostințe temeinice de legislația muncii;
Abilități de comunicare și lucrul în echipă;
Capacitate de a lucra cu termene limită;
Capacitate de a utiliza informatii confidentiale.
Descrierea jobului
Intocmeste, gestioneaza, verifica si actualizeaza documentele de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare;
Administreaza baza de date electronica de evidenta a personalului;
Intocmeste si actualizeaza fisele de post,
Elibereaza adeverintele salariatilor (vechime, sporuri, medic, banca, etc.);
Evidentiaza si pastreaza in arhiva organizatiei toate documentele care se proceseaza, conform reglementarilor in vigoare si conform normelor interne ale companiei;
Respecta si aplica politicile si procedurile interne ale companiei;
Intocmeste diferite rapoarte pentru management;
Intocmire/verificare pontaje; calcul concedii; verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale.