Candidatul ideal
Cerinte si abilitati:
- Absolvent al unel facultati tehnice, profil IT - constituie un avantaj;
- Cunostinte in domeniu (sisteme de operare, hardware, networking, software);
- Ms Office nivel mediu-avansat;
- Abilitati de comunicare;
- Persoana responsabila, calitati de organizare, cu initiativa si abilitati de analiza, planificare si prioritizare a actvitatilor;
- Cunostinte limba engleza scris si vorbit: nivel mediu;
- Spirit de initiativa, lucru in echipa.
Descrierea jobului
- Solutionarea problemelor de helpdesk aparute, preluarea sesizarilor si remedierea acestora;
- Instalare Windows, drivere, antivirus, firewall, aplicatii, devirusare si recuperare date;
- Diagnosticare probleme aparute in infrastructura IT si remote;
- Salvare date, verificari periodice dupa o procedura backup ul de date;
- Administrare si intretinere retele VPN;
- Aplicarea procedurilor IT de verificare si raportarea acestora in programul de evidenta Helpdesk;
- Mentinerea relatie cu Furnizorii de servicii si echipamente IT;
- Acordarea de suport in cadrul implementarii sistemului ERP;
- Acordarea de suport tuturor departamentelor cu privire la utilizarea sistemului ERP;
- Transmiterea furnizorului ERP a erorilor identificate si urmarirea remedierii acestora;
- Administrarea utilizatorilor si a drepturilor aferente in sistemul ERP.
Va oferim:
- Salariu motivant
- Oportunitati de promovare
- Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in plina expansiune.
Descrierea companiei
Compania HOMELUX este o firma de retail de mobila si deco, in plina expansiune, alcatuita din personal cu experienta si competenta profesionala, care integreaza solutii de design unic, modern sau clasic prin produse de o calitate deosebita pentru toate bugetele.