Candidatul ideal
- Studii economice finalizate in domeniul financiar-contabil (profilul CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE, preferabil) (licenta, master este un plus)
- Abilitati si experienta in folosirea calculatorului (Office si cunoscator si/sau dornic de invatare programe contabile )
- Persoana responsabila, organizata si atenta la detalii
-Incadrarea in termene de finalizare situatiilor aflate in responsabilitate
- Adaptabilitate pentru lucrul individual si in echipa
- Utilizator independent de limba engleza (cel putin nivel mediu scris si verbal)
-Sa fie dispusi pentru deplasare intre punctele de lucru ale societatii cand activitatea impune acest lucru
Descrierea jobului
Responsabilitati
- Inregistrarea documentelor primare in contabilitate (facturi, chitante, bonuri fiscale,etc.)
- Intocmirea fiselor mijloacelor fixe si tinerea evidentei obiectelor de inventar
- Contabilizarea extraselor de cont, in lei si valuta, la toate bancile cu care colaboreaza societatea, reconcilierea soldurilor, pregatirea platilor on-line
- Contabilizarea deconturilor si a avansurilor, gestionarea numerarului din casieria societatii, intocmirea registrului de casa
-Contabilitatea stocurilor si Inventar
- Verificarea vanzarilor si a documentelor aferente, conform procedurilor societatii
- Evidenta HR (contracte, adeverinte, acte aditionale, REVISAL, precum si alte acte necesare bunei desfasurari a activitatii de personal-salarizare)
- Intocmeste rapoarte specifice activitatii la cererea superiorilor
- Mentine o buna colaborare cu punctele de lucru ale firmei in ceea ce priveste schimbul de documente si informatii contabile si HR, cu accent pe confidentialitate.