Key Account Manager in Bucuresti

Cerinţe Profil de vanzari, sau dorinta de a se dezvolta abilitati de Sales: persuasiune, discurs, comunicare, ascultare, spontaneitate. Cunoştinţe avansate de limba franceza Cunostinte operare PC. Abilitati de comunicare, prioritizare si persuasiune Persoană ambiţioasă, organizată, perseverentă, amabilă, cu spirit de echipă, flexibilă Capacitate de a rezolva rapid şi corect problemele aparute Responsabilităţi Efectuează vanzări şi consultanţă prin telefon atat către prospecţii noi cat şi către clienţii din baza de date în vederea îndeplinirii targetului lunar; Identifică oportunitatile de vanzare, persoanele de decizie şi modul în care se ia decizia de achiziţie; Contactează telefonic potenţialii clienţi şi identifică, în cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produse şi servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de aceştia; Înregistrează în baza de date si in soft rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv; Preia cererile de ofertă sau informaţii în conformitate cu procedurile locale; Furnizează clienţilor informaţiile necesare/ solicitate într-un mod profesional; Întocmeşte rapoarte privind activitatea desfaşurata şi discuţiile iniţiate cu clienţii. Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!