Candidatul ideal
Absolvent studii superioare (Facultatea de Medicina si Farmacie/ Farmacie/ Medicina Veterinara);
Experienta relevanta in promovare medicala (divizia spitale) - minim 3 ani in domeniul farmaceutic;
Cunostinte bune Microsoft Office si limba engleza;
Permis auto Cat. B fara incidente majore;
Foarte bune abilitati de comunicare, promovare si negociere;
Atitudine proactiva, orientat catre rezultate, clienti si identificare de noi solutii;
Capacitatea de analiza si atinge constanta a obiectivele intr-un mediu competitiv;
Orientare catre performanta, rezultate si gestionarea eficienta a timpului, cat si incadrarea in termenele agreate;
Capacitate de dezvoltare, gestionare si mentinere a unor relatii de lunga durata cu clientii si, in special cu liderii de opinie din specialitatile vizate;
Disponibilitatea de a calatori frecvent in teritoriu.
Descrierea jobului
Implementarea strategiei de promovare a produselor din plasma umana aferenta canalului din piata si participarea activa la cresterea business-ului si obiectivelor companiei;
Identifica potentiali clienti pe zona alocata si mentine relatii de buna colaborare cu portofoliul (spitalele si farmaciile);
Promovarea pe principii etice a produselor si serviciilor companiei;
Cresterea vanzarilor pe zona alocata, negocierea cu clientii in acord cu politica si strategia companiei;
Gestionarea documentelor conform procedurilor interne;
Monitorizeaza si analizeaza din punct de vedere strategic fiecare client din portofoliu, avand ca principal obiectiv realizarea targetelor;
Pregatirea si realizarea diverselor rapoarte;
Organizarea diverselor prezentari si mese rotunde;
Participarea la conferinte, congrese, simpozioane de specialitate.