Manager Clientela Companii Mici - Sucursala Buzau in Buzãu

Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu: o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; o Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile clientilor ; o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ; o Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile aflate in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice ; o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client ; o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti; o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata; o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; o Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare; o Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare; ; o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate ; o Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina inactivarea lor. - Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei, verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati; - Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS etc.); - Efectueaza operatiunile (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv constituiri/ lichidari produse de economisire si verifica documentele aferente operatiunilor realizate; - Proceseaza/ primeste si verifica documentele aferente operatiunilor curente (in lei, valuta) si le transmite catre CRSC /CPOV pentru prelucrare (instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.); - Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar; - Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza; - Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate. - Identifica si atrage noi clienti - Colaboreaza cu Managerii SB/ Corporate pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor Retail-PF; - Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte: o Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor ; o Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre Banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru Banca. - Desfasoara activati de promovarea si vanzare produse si servicii bancare/ intermediate de banca in afara sediilor bancii, cum ar fi: sediile institutiilor/firmelor cu care avem conventii, evenimente, targuri etc. - Participa la actiunile de : o animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti; o formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale; - Se asigura de cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si asigura aplicarea corecta a acestora. - Aplica prevederile programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism - Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul arasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar); - Aplica principiile„clean desk” policy" (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere); Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!