Manager Clientela Intreprinderi Medii - Sucursala Buzau in Buzãu

Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri peste 5 si pana la 50 milioane EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.Principalele responsabilităţi: Identifica si atrage noi clienti; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat; urmarind optimizarea rentabilitatii si cresterea gradului de echipare si crestere a activitatii desfasurate de client prin oferirea de solutii financiare adecvate Colaboreaza cu consilierii Clientela Comerciali, Clientela Persoane Fizice, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti; Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii; Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste documentele de la clienti necesare intocmirii dosarului de credit pe care le transmite spre analiza ; primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie, urmareste realizarea in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii, etc; Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita mandatelor aprobate si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii; Participa la cotarea clientilor si facilitatilor in Starweb si actualizarea cotatiilor; Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia; Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative si face verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/ in curs; Studii si Experienta:• Experienta in domeniul bancar – de preferat• Cunoasterea produselor si serviciilor bancii• Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare• Cunoasterea documentelor normative ale bancii• Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.• Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT• Cunoasterea limbii engleze-nivel avansat, franceza constituie avantajProfil:• Studii superioare• Orientare spre client• Orientare spre rezultate• Atentie la detalii• Cooperare• Abilitati de vanzare si negociere.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!