Manager clientela si operatiuni - Grup 29 - Agentia Ploiesti-Vest (durata determinata) in Ploieşti

Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si prospecteaza piata clientilor persoane fizice.Principalele responsabilităţi: Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliuo Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comercialeo Este proactiv in relatia cu clientii, consiliaza si identifica nevoile clientilor,o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferiteo Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile afalte in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specificeo Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de cliento Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importantio Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasuratao Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale banciio Respecta prevederile interne referitoare la modul de primire si servire clientio Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancareo Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoareo Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordateo Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina reactivarea lor Cauta si atrage noi clientio identifica clientii potentiali, Colaboreaza cu consilierii CLICOM/ CLIPRO pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor CLIPRI Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:o Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientiloro Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru banca Participa la actiunile de :o animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospectio Formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale Se asigura de cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si asigura aplicarea corecta a acestora. Aplica prevederile programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism. Studii si Experienta:- Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice- Cunoastere limbi straine (minim una nivel avansat).- Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite- Cunostinte informatice: Excel, Word , PPTProfilul candidatului:- Orientare spre client- Comunicare eficienta- Abilitati de vanzare si persuasiune- Cooperare, lucru in echipa- Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ- Organizare- Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor- Orientare spre rezultat.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!