Manager clientela si operatiuni - Sucursala Dorobanti in Bucuresti

Manager clientela si operatiuni - Sucursala Dorobanti Bucuresti, Romania Fixed term contract Retail & online banking Aplica Misiune Principalele responsabilităţi: Dezvoltarea si gestionarea relatiilor cu clientii pe care ii are in portofoliu; Pregateste, analizeaza si inregistreaza dosarele de credit conform fluxurilor in vigoare; Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate; Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; Efectueaza operatiuni cu si fara numerar in conformitate cu solicitarile primite; Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, gestioneaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; Participarea la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune / Grup / Agentie cu clienti si prospecti. Profil Studii si Experienta: Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice; Cunoastere limbi straine (minim una nivel avansat); Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre concurenta, specificul si evolutia pietei; Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare; Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite; Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT. Profilul candidatului: Orientare spre client; Comunicare eficienta; Abilitati de vanzare si persuasiune; Cooperare, lucru in echipa; Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ; Organizare; Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor; Orientare spre rezultat. Evoluţie Descopera-ne:BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale. Descriere În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile. We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, sexual or gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 21000NRM Entity: BRD Starting date: immediate Publication date: 2021/09/10 Aplica Share

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!