Candidatul ideal
Educație și experiență:
- Studii Superioare, preferabil Marketing, Management, PR, Comunicare, Media, IT
- Experiență de management, training și motivare echipe (constituie un avantaj)
- Cunoștințe temeine despre e-commerce (constituie un avantaj)
- Înțelege / cunoaște fluxul, procesele și strategia comerciala a unui magazin online
Alte cerințe:
- Limba Engleza scris și vorbit (bine)
- Abilități PC: Email, Office, Photoshop/Corel (constituie un avantaj).
Personalitate:
- Motivat, independent, antreprenor cu minimă nevoie de management, capabil sa acționeze și să decidă singur pentru a atinge obiectivele trasate.
- Capacitatea de a crea si dezvolta relații de lunga durata cu clienți, prospecții, subordonați, alți angajați.
- Persoană cu dorința permanentă de dezvoltare și cunoaștere, ce respectă standarde de integritate, etică și profesionalism
Oferim:
- Mediu de lucru plăcut, cultura organizațională de tip colegial.
- Salariu competitiv.
Descrierea jobului
Misiune principală :
- setup și lansare magazin online
- coordonarea din punct de vedere logistic a magazinului online
- coordonarea social media, online marketing
Responsabilitati :
În prima fază a proiectului:
- Elaborează strategia și obiectivele magazinului online pe termen scurt, mediu și lung.
- Colaboreaza împreună cu factorii de decizie pentru stabilirea planului acțiune ce vizează lansarea magazinului online pe piață.
- Colaborează cu personalul care deservește și gestionează depozitul.
- Identifică problemele și nevoile magazinului online și inițiază demersurile necesare pentru optimizarea acestuia.
- Preia comenzile din shop (precum și cele venite pe e-mail sau telefonic), procesează comenzile, consiliază clienții.
- Trimite comenzile către furnizori.
- Gestionează relația cu clienții.
- Se asigură de acuratețea stocurilor.
În faza a doua a proiectului:
- Asigură managementul/coordonarea echipei de suport/vânzări.
- Monitorizează, raportează și controleaza fluxul de vânzări.