CERINTE:
- - Studii superioare (preferabil economice, marketing);
- - Minim 3 ani experienta in Call center / Telesales / Telemarketing;
- - Abilitati excelente de comunicare, ascultare si empatizare cu clientii;
- - Bune abilitati de operare pe calculator si data entry;
- - Capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;
- - Capacitatea de a oferti informatii complete, valide si corecte catre client.
- - Cunostinte in consulanta pe fonduri europene reprezinta un avantaj;
- - Capacitatea de a intelege si sintetiza corect informatiile primite de la clienti
RESPONSABILITATI:
- - Relationarea cu clientii si potentialii client ai firmei;
- - Existenta unui portofoliu de clienti reprezinta un avantaj;
- - Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii;
- - Fidelizarea clientului;
- - Intelegerea nevoilor clientului si stabilirea agendei, in functie de fiecare client in parte;
- - Identificarea noilor oportunitati de afaceri pentru firma, tinand cont de potentialul clientului;
- - Asigurarea unei bune comunicari cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii, la nivel inalt, a necesitatilor clientilor;
- - Preluarea cerintelor de la client si transmiterea acestora la departementele responsabile;
- - Mentinerea relatiei cu clientii pe termen lung, prin acordarea de suport si consiliere clientilor.
Avem rugamintea sa aplicati la acest anunt cu CV-ul domneavoastra! Multumim si va asteptam in echipa noastra :)