Manager relatii clienti in Dolj

CERINTE:

-          - Studii superioare (preferabil economice, marketing);

-         -  Minim 3 ani experienta in Call center / Telesales / Telemarketing;

-          - Abilitati excelente de comunicare, ascultare si empatizare cu clientii;

-         -  Bune abilitati de operare pe calculator si data entry;

-         -  Capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;

-         -  Capacitatea de a oferti informatii complete, valide si corecte catre client.

-          - Cunostinte in consulanta pe fonduri europene reprezinta un avantaj;

-          - Capacitatea de a intelege si sintetiza corect informatiile primite de la clienti

 

RESPONSABILITATI:

-        -   Relationarea cu clientii si potentialii client ai firmei;

-         -  Existenta unui portofoliu de clienti reprezinta un avantaj;

-         -  Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii;

-         -  Fidelizarea clientului;

-          - Intelegerea nevoilor clientului si stabilirea agendei, in functie de fiecare client in parte;

-          - Identificarea noilor oportunitati de afaceri pentru firma, tinand cont de potentialul clientului;

-         -  Asigurarea unei bune comunicari cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii, la nivel inalt, a necesitatilor clientilor;

-        -   Preluarea cerintelor de la client si transmiterea acestora la departementele responsabile;

-         -  Mentinerea relatiei cu clientii pe termen lung, prin acordarea de suport si consiliere clientilor.

Avem rugamintea sa aplicati la acest anunt cu CV-ul domneavoastra! Multumim si va asteptam in echipa noastra :)

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!