Manager relatii clienti in Craiova

CERINTE:

-          - Studii superioare (preferabil economice, marketing);

-         -  Minim 3 ani experienta in Call center / Telesales / Telemarketing;

-          - Abilitati excelente de comunicare, ascultare si empatizare cu clientii;

-         -  Bune abilitati de operare pe calculator si data entry;

-         -  Capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;

-         -  Capacitatea de a oferti informatii complete, valide si corecte catre client.

-          - Cunostinte in consulanta pe fonduri europene reprezinta un avantaj;

-          - Capacitatea de a intelege si sintetiza corect informatiile primite de la clienti

 

RESPONSABILITATI:

-        -   Relationarea cu clientii si potentialii client ai firmei;

-         -  Existenta unui portofoliu de clienti reprezinta un avantaj;

-         -  Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii;

-         -  Fidelizarea clientului;

-          - Intelegerea nevoilor clientului si stabilirea agendei, in functie de fiecare client in parte;

-          - Identificarea noilor oportunitati de afaceri pentru firma, tinand cont de potentialul clientului;

-         -  Asigurarea unei bune comunicari cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii, la nivel inalt, a necesitatilor clientilor;

-        -   Preluarea cerintelor de la client si transmiterea acestora la departementele responsabile;

-         -  Mentinerea relatiei cu clientii pe termen lung, prin acordarea de suport si consiliere clientilor.

Avem rugamintea sa aplicati la acest anunt cu CV-ul domneavoastra! Multumim si va asteptam in echipa noastra :)

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!