Manager servicii in Bucureşti

 

Candidatul ideal

 

A. Studii : Superioare
B. Vechime : 5 ani in activitati IT
C. Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului): calculatoare si subsisteme hardware, principii de dezvoltare a aplicatiilor, proiectarea, codificarea, testarea si implementarea programelor, concepte si principii ale bazelor de date, prelucrarea tranzactiilor si transmiterea mesajelor, concepte privind securitatea accesului in retea si securitatea datelor
D. Abilitati: adaptare si raspuns la schimbare, lucrul cu ambiguitatea, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, ascultare, atentie la detalii, creativitate si inovare, gandire conceptuala, lucrul independent, managementul proiectelor, managementul stresului, managementul timpului, numerica, operare (date, echipamente), organizare, rezolvare de probleme

 

Descrierea jobului

 

1.Colecteaza cerintele de solutii IT formulate de toate ariile functionale ale CIT One
2.Participa la proiectarea/modificarea infrastructurii IT ;
3.Elaboreaza cerintele de schimbare in zona IT, le valideaza cu echipele de business si le comunica dezvoltatorilor externi;
4.Este responsabil de livrarea in parametrii de timp si scop conveniti a cerintelor de schimbare din aria de responsabilitate (infrastructura IT);
5.Intretine la zi lista de proiecte IT in ceea ce proveste stadiul acestora, problemele aparute precum si resursele alocate de furnizorii externi
6.Asigura monitorizarea calitatii serviciilor IT .
7.Asigura intretinerea catalogului de servicii IT
8.Asigura gestiunea echipamentelor IT
9.Asigura validarea si reconcilerea facturilor emise de furnizorii de servicii IT
10.Urmareste incidentele din zona de servicii IT si se asigura ca rezolvarea acestora se face in SLA-urile agreate
11.Identifica problemele din fluxurile si procesele IT si propune solutii de remediere ale acestora
12.Asigura suport pentru instalarea, utilizarea si intretinerea echipamentelor IT
13.Asigura suport pentru rezolvarea incidentelor IT ridicate la nivel central si local (Centre de Procesare);
14.Verifica modul de rezolvare a incidentelor IT ridicate catre furnizorii externi de servicii, raporteaza sefului de birou aspectele constatate si propune masuri de remediere;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!