#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență? Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri? Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți? În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești:Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de a propune soluții și de a conduce proiecte complexe; Persuasiv – stăpânești tehnicile de comunicare eficientă, de influență și de contraputere; Cu viziunea globală – ai capacitatea de a naviga între o viziune micro și macro a business-ului; Cu competențe manageriale – atât în managementul individual sau colectiv, cât și în toate ariile specifice (recrutare, integrare, formare, dezvoltare, motivare, evaluare etc) atunci când este cazul, inclusiv în context nonierarhic; Cu putere decizională - ești abil în a găsi cele mai raționale căi de acțiune viitoare și în a îți asuma riscuri calculate; Cu abilități digitale – utilizezi cu ușurință instrumente și aplicații informatice.Ce te pasionează:Dezvoltarea oamenilor printr-un management de proximitate;Dezvoltarea satisfacției clienților interni și externi;Dezvoltarea unor proiecte relevante online si offline pentru clienți și pentru companie;Proiectele complexe care implică găsirea unor soluții creative, împreună cu echipe mixte și numeroase; Subiecte de interes precum ”sprinturi”, ”design thinking”, ”omnicanal”, ”dezvoltare de noi competențe competitive pe piața de mâine”, ”noi tehnologii”, ” digital”.Ce vei face:Customer ServiceAi grijă ca echipa ta să depună toate eforturile necesare pentru dezvoltarea excelenței operaționale și a calității relațiilor cu clienții interni și externi;OmnicanalCreezi și implementezi procese pentru un flux optim de marfă;Te asiguri de acuratețea și disponibilitatea stocului către clienți, în termenele stabilite;Te încredințezi că toți colegii sunt formați să ofere clienților cea mai bună experiență online și offline;Organizarea resurselorAi grijă ca alocarea și gestionarea resurselor și instrumentelor să gireze pentru calitatea stocului de marfă; ai fi putut inventa sloganul ”Omul potrivit, la locul potrivit, la momentul potrivit!”Dezvolți parteneriate durabile cu prestatorii de servicii;Securitatea munciiEști garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite;Te asiguri de respectarea politicilor de responsabilitate față de mediu;ManagementEști un manager de proximitate, responsabil de recrutarea, integrarea, formarea și dezvoltarea echipei;Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează prin feedback continuu performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin;Managementul tău permite dezvoltarea echipelor pe care le coordonezi;Comitet de Direcție MagazinÎn rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului;Propui strategia de supply chain în magazin, asumându-ți rolul de consultant și de contraputere, atunci când este cazul;Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice;Performanța economicăColaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului;Urmărești și animi indicatorii cantitativi și calitativi. Ce ne dorim să ai: Experiență în management – minim 2 ani; Experiență în project management (implementarea de noi procese și optimizarea proceselor existente) – constituie un avantaj; Experiență în comerț și/sau servicii clienți – constituie un avantaj; Experiență în logistică și/sau supply chain – constituie un avantaj.Ce vei găsi la noi: Un spațiu cozy în care te poți relaxa ori de câte ori simți că ai nevoie de o pauză; O echipă unită, cu oameni faini și prietenoși, dispuși să te îndrume cu atenție și devotament la început de drum în companie;Un job în care dezvoltarea ta prin proiecte captivante, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială se bucură de susținerea noastră necondiționată; Un mediu de lucru performant, în care vei găsi numeroase surse de inspirație și de motivație;Un loc în care ideile și nevoile tale sunt o prioritate pentru noi, iar fiecare succes obținut este răsplătit.
Manager Supply Chain Magazin in Târgu Mureş
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat