Manager Supply Chain Magazin in Târgu Mureş

#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență? Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri? Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți? În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești:Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de a propune soluții și de a conduce proiecte complexe; Persuasiv – stăpânești tehnicile de comunicare eficientă, de influență și de contraputere; Cu viziunea globală – ai capacitatea de a naviga între o viziune micro și macro a business-ului; Cu competențe manageriale – atât în managementul individual sau colectiv, cât și în toate ariile specifice (recrutare, integrare, formare, dezvoltare, motivare, evaluare etc) atunci când este cazul, inclusiv în context nonierarhic; Cu putere decizională - ești abil în a găsi cele mai raționale căi de acțiune viitoare și în a îți asuma riscuri calculate; Cu abilități digitale – utilizezi cu ușurință instrumente și aplicații informatice.Ce te pasionează:Dezvoltarea oamenilor printr-un management de proximitate;Dezvoltarea satisfacției clienților interni și externi;Dezvoltarea unor proiecte relevante online si offline pentru clienți și pentru companie;Proiectele complexe care implică găsirea unor soluții creative, împreună cu echipe mixte și numeroase; Subiecte de interes precum ”sprinturi”, ”design thinking”, ”omnicanal”, ”dezvoltare de noi competențe competitive pe piața de mâine”, ”noi tehnologii”, ” digital”.Ce vei face:Customer ServiceAi grijă ca echipa ta să depună toate eforturile necesare pentru dezvoltarea excelenței operaționale și a calității relațiilor cu clienții interni și externi;OmnicanalCreezi și implementezi procese pentru un flux optim de marfă;Te asiguri de acuratețea și disponibilitatea stocului către clienți, în termenele stabilite;Te încredințezi că toți colegii sunt formați să ofere clienților cea mai bună experiență online și offline;Organizarea resurselorAi grijă ca alocarea și gestionarea resurselor și instrumentelor să gireze pentru calitatea stocului de marfă; ai fi putut inventa sloganul ”Omul potrivit, la locul potrivit, la momentul potrivit!”Dezvolți parteneriate durabile cu prestatorii de servicii;Securitatea munciiEști garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite;Te asiguri de respectarea politicilor de responsabilitate față de mediu;ManagementEști un manager de proximitate, responsabil de recrutarea, integrarea, formarea și dezvoltarea echipei;Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează prin feedback continuu performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin;Managementul tău permite dezvoltarea echipelor pe care le coordonezi;Comitet de Direcție MagazinÎn rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului;Propui strategia de supply chain în magazin, asumându-ți rolul de consultant și de contraputere, atunci când este cazul;Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice;Performanța economicăColaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului;Urmărești și animi indicatorii cantitativi și calitativi. Ce ne dorim să ai: Experiență în management – minim 2 ani; Experiență în project management (implementarea de noi procese și optimizarea proceselor existente) – constituie un avantaj; Experiență în comerț și/sau servicii clienți – constituie un avantaj; Experiență în logistică și/sau supply chain – constituie un avantaj.Ce vei găsi la noi: Un spațiu cozy în care te poți relaxa ori de câte ori simți că ai nevoie de o pauză; O echipă unită, cu oameni faini și prietenoși, dispuși să te îndrume cu atenție și devotament la început de drum în companie;Un job în care dezvoltarea ta prin proiecte captivante, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială se bucură de susținerea noastră necondiționată; Un mediu de lucru performant, în care vei găsi numeroase surse de inspirație și de motivație;Un loc în care ideile și nevoile tale sunt o prioritate pentru noi, iar fiecare succes obținut este răsplătit.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!