Candidatul ideal
-are experienta de lucru in marketing online, vanzarea prin canale de tip marketplace
-are excelente abilitati de lucru cu calculatorul
-dovedeste o excelenta cunoastere a limbii romane
-are o inclinare catre partea financiara a activitatii economice: costuri/marja/profit
-este analitic si ordonat
-este capabil sa gestioneze mai multe proiecte in acelasi timp
-are o capacitate ridicata de luare a deciziilor calculate si bazate pe date.
-este capabil sa lucreze independent si da dovada de initiativa si gandire strategica
-este problem solver/solution finder
-capacitate de a gestiona relatii la distanta (telefon, e-mail, confcall) cu un numar mare de colaboratori
Descrierea jobului
Responsabilitati principale pentru Marketplace Manager:
-Responsabil de promovarea produselor pe diferite site-uri de tip marketplace (gen: emag, cel.ro)
-Cauta si gestioneaza noi colaborari, optimizeaza si extinde colaborarile existente
-Stabileste politica de pret penru fiecare listare in parte in functie de marja si de comisioanele practicate pe marketplace. Monitorizeaza zilnic evolutia preturilor si ajusteaza in consecinta
-Responsabil de calitatea listarilor (anunturi de vanzare corecte, persuasive si cu poze conforme cu politicile site-urilor partenere, etc)
-Monitorizeaza si gestioneaza plangerile si reclamatiile venite pentru vanzarile de pe canalele de tip marketplace
-Monitorizeaza si gestioneaza interactiunea cu potentialii clienti, stimuleaza lasarea de review-uri, raspunde mesajelor din partea potentialilor clienti
-Raporteaza lunar/saptmanal rezultatele pentru canalul de vanzare marketplace – total vanzari, total costuri, marja realizata
-Implementare acolo unde este cazul a livrarilor gen FBA
Responsabilitati principale pentru Online Marketing Manager:
Online marketing/marketplace manager gestioneaza prezenta in mediul online pentru toate produsele de pe www.magazialucostica.ro.
-Responsabil de gestionarea campaniilor de publicitate online (Google Ads, SmartShopping, Facebook Ads) si de rezultatele acestora.
-Pastreaza legatura cu compania care gestioneaza aceste campanii, monitorizeaza performanta si bugetul zilnic/lunar. Asigura incadrarea in buget si maximizarea rezultatelor
-Seteaza si monitorizeaza KPI pe categorii/grupe de produse
-Monitorizeaza si optimizeaza CPC si cost per conversion
-Cerceteaza si optimizeaza cuvinte cheie/cuvinte cheie negative pentru cautarile Google Ads, SmartShopping, Facebook Ads
-Analizeaza concurenta si face recomandari legate de politica de preturi in mediul online in corelatie cu marja realizata si costul publicitatii
-Raporteaza lunar/saptamanal rezultatele pentru canalele de vanzare – total vanzari, total costuri, marja realizata
Se ofera:
-oportunitatea de a dezvolta o linie de business tip marketplace pornind de la o structura existenta
-salariu fix, bonuri de masa, acoperirea cheltuielilor de transport
-bonusari trimestriale in functie de vanzarile aduse