MCSE & SME Account Administration Officer - 12 luni in Bucuresti

Descopera ING Bank In ING te incurajam sa faci mai mult din ceea ce iti place. Iar Do your thing  este modul in care ne exprimam promisiunea sa oferim servicii bancare simple. Infiintata de oameni cu aspiratii inalte si spirit vizionar, ING continua sa atraga oameni de acelasi calibru: oameni cu initiativa, optimism si deschidere fata de schimbare. Vino alaturi de noi! Impreuna vom incuraja oamenii si companiile sa isi realizeze propria viziune pentru un viitor mai bun. Misiune Orice realizare durabila se construieste pas cu pas.  Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile: Este responsabil de administrarea tuturor documentelor din dosarul juridic al clientului, atat pentru deschiderea de relatie cu Banca, cat si pentru actualizarile periodice de date, aferente clientilor persoane juridice, in conformitate cu legislatia privind cunoasterea clientelei si cu normele interne ale Bancii;Este responsabil de procesarea documentelor privind produsele ulterioare (carduri, CEC-uri, bilete la ordin, Internet Banking) solicitate de client conform procedurilor interne ING;Administreaza procesul de inchidere a relatiei si/sau a produselor aditionale;Se asigura ca procesul de cunoastere a clientelei este finalizat cu succes, asigurand un nivel de calitate ridicat;Contacteaza clientul, atunci cand este necesar, conform procedurii in vigoare (telefonic si/ sau prin e-mail/ sms) folosind aptitudini de comunicare excelente si o atitudine pozitiva;Mentine o buna comunicare cu colegii din Office-urile ING si cu cei din alte departamente ale Bancii, in vederea finalizarii in timp si fara erori a dosarelor clientilor;Finalizeaza la timp si fara erori dosarele din norma de lucru repartizata, in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;Propune si formuleaza solutii de automatizare, testeaza, implementeaza si ulterior monitorizeaza bazele de date si aplicatiile informatice utilizate in cadrul departamentuluit;Intocmeste rapoarte specifice activitatii desfasurate solicitate de superiorul ierarhic.Care este profilul pe care il cautam? Educatie: studii superioare finalizate; Experienta: de preferinta minimum 1 an experienta in Cunoasterea Clientului, Risc sau ConformitateAbilitati tehnice:  MS Office, baze de date, Excel (nivel avansat), Power Point etc;  Limbi straine: Limba engleza - scris si vorbit, nivel avansat Cunostinte profesionale cunoasterea legislatiei bancare locale (Regulamentele BNR, legislatia locala privind cunoasterea clientelei)Competente Competente functionale: foarte buna organizare, corectitudine, o foarte buna identificare si gestionare a riscului, atentie la detalii, orientare spre client intern si extern, orientare spre identificare solutiilor, rezolvarea constructiva a conflictelor, capacitate de a lucra eficient sub presiune, capacitate de a stabili prioritatile sarcinilor;  Competente personale: demn de incredere, disciplina, initiativa, integritate, personalitate deschisa, sociabilitate, entuziasm.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!