MCSE & SME Account Administration Officer - Temporary 12 months in Bucuresti

Descoperă ING BankING crede într-o lume în care fiecare poate crește și progresa în felul său. Acest lucru se reflectă în sloganul nostru global, "do your thing", în faptul că noi credem în autonomia angajaților noștri. Cu această autonomie garantată, ne așteptăm ca oamenii să fie implicați și să sprijine activitatea pe care o desfășurăm, având în centru clienții, partenerii, dar și companieiA lucra în ING înseamnă să fii înconjurat de oamenii energici, ambițioși, prietenoși și respectuoși: specialiști talentați care îți asumă responsabilitatea și autonomia de a transforma planurile în acțiuni concrete. Suntem mereu curioși, ne adaptăm schimbărilor și căutăm modalități noi și mai bune de a face lucruri mărețe.Activă în România de peste 25 de ani, ING Bank este recunoscută ca pionier pe piață bancară local. Tehnologia și inovația se află la baza activității noastre, ceea ce face ca produsele noastre să fie relevante pentru viața și afacerile clienților noștri. În prezent, ING este a 4-a bancă de pe piața locală, luând în considerare activele. Este, de asemenea, o bancă universală cu 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: clienți individuali (Retail), IMM-uri și clienți Mid-Corporate și Wholesale Banking.Vino alături de noi!Responsabilităţi principale:Monitorizeaza primirea documentelor din Office-uri/branch-uri conform procedurilor interne INGInformeaza Office-urile/branch-urile in cazul documentelor lipsa si monitorizeaza primirea ulterioara a acestoraRăspunde de verificarea caracterului complet, corect  a documentelor receptionate şi a introducerii în timp util a datelor privind clienţii în sistemul administrativ al bănci şi efectuează corecţiile corespunzătoare când este cazul;Răspunde de verificarea şi interpretarea juridică a documentelor referitoare la deschiderea de conturi şi relaţii şi la modificările ulterioare privind autorizaţiile de operare a conturilor, în legătură cu persoanele juridice (IMM);Răspunde de verificarea caracterului complet, corect  a documentelor receptionate şi a introducerii în timp util a datelor privind clienţii în sistemul administrativ al bănci şi efectuează corecţiile corespunzătoare când este cazul;Se asigura ca detine toate documentele necesare de identificarii beneficiarilor finali si introduce datele acestora in aplicatia interna ING- FABO ProfessionalRaspunde de obtinerea aprobarilor necesare pentru acceptarea clientilor cu risc crescutRaspunde de procesarea documentelor privind produsele ulterioare solicitate de client conform procedurilor interne INGRaspunde de inchiderea relatiei si/sau a produselor aditionale atat la solicitarea clientului cat si la solicitarea altor departamente interne( Fraud, Compliance, Retail garnishments etc) conform procedurilor interne INGMonitorizează completarea dosarelor în colaborare cu office manager-ul relevant, conform cerinţelor legale locale şi procedurilor interne ale ING;Răspunde de asigurarea unei administrări optime şi a unui control centralizat al tuturor erorilor legate de dosarele clienţilor, furnizând Office Manager-ului explicaţiile necesare şi monitorizează îndeaproape transmiterea de către Biroul(urile) ING a documentelor în completarea dosarului;Acoperă şi alte responsabilităţi şi sarcini specifice delegate de superiorul său, conform necesităţilor activităţii sale;Cerinţele postului: Educaţie: diplomă universitară în domeniul dreptului sau în domeniul economic;Experienţă constituie un avantaj experienţa anterioară în analiza documentaţiei pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii;Calificare / pregătire profesională: cursurile specializate constituie un avantajAptitudini calculator: MS Office, E-mail, Internet ;Aptitudini limbi străine: constituie un avantaj un nivel bun de cunoaştere a limbii engleze, scris şi vorbit;cunoaşterea produselor, a serviciilor şi a relaţiilor interne din cadrul INGcunoaşterea normelor şi reglementărilor BNR;Competenţe:  foarte bune abilităţi de comunicare (atât în scris, cât şi verbal, ascultare activă), orientare spre client, orientare spre soluţionarea de probleme, atenţie la detalii, abilităţi de management al conflictelor, entuziasm, aptitudini analitice, atenţie la detalii, personalitate deschisă, orientare spre client, abilităţi de luare a deciziilor şi de soluţionare a conflictelor, capacitate de a învăţa rapid, spirit de echipă, rezistenţă la stres, abilităţi sociale foarte bune, adaptabilitate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!