Office Assistant in Ploieşti

Office AssistantAdecco Professional Placement cauta pentru clientul sau, companie multinationala de prestigiu cu sediul in Ploiesti, un Office Assistant.Profilul postului:-Intampinarea vizitatorilor si asigurarea unui mediu potrivit intalnirii;-Operarea in baza de date a informatiilor si detaliilor relevante privind managementul activitatii operationale zilnice;-Elaborarea și redactarea documentelor, rapoartelor si prezentarilor cerute de management;-Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;-Asigurarea aprovizionarii la timp cu necesarul firmei, plasarea comenzilor si receptionarea produselor comandate;-Verificare cantitati facturi pentru importuri;-Evidenta cu numar intrare facturi furnizori interni si externi;-Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;-Planifica si coordoneaza deplasarile locale sau in strainatate;-Intocmeste diverse documente la solicitarea directorului general;-Mentine actualizate listele de corespondenta/telefonice;-Arhivarea/inregistrarea tuturor documentelor oficiale emise sau primite in companie;-Comanda rechizite si mobilier pentru unitate;-Lunar intocmeste tabelul cu achizitiile intracomunitare pentru luna precedenta cu termen de predare in contabilitate in data de 7 a lunii.Profilul candidatului:-Experienta anterioara pe o pozitie similara;-Limba engleza – nivel avansat; -Cunostinte operare PC;-Seriozitate si responsabilitate;-Integritate morala;-Abilitati si experienta organizatorica, capacitate de planificare si prioritizare;-Atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor;-Abilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonale.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!