Office AssistantAdecco Professional Placement cauta pentru clientul sau, companie multinationala de prestigiu cu sediul in Ploiesti, un Office Assistant.Profilul postului:-Intampinarea vizitatorilor si asigurarea unui mediu potrivit intalnirii;-Operarea in baza de date a informatiilor si detaliilor relevante privind managementul activitatii operationale zilnice;-Elaborarea și redactarea documentelor, rapoartelor si prezentarilor cerute de management;-Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;-Asigurarea aprovizionarii la timp cu necesarul firmei, plasarea comenzilor si receptionarea produselor comandate;-Verificare cantitati facturi pentru importuri;-Evidenta cu numar intrare facturi furnizori interni si externi;-Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;-Planifica si coordoneaza deplasarile locale sau in strainatate;-Intocmeste diverse documente la solicitarea directorului general;-Mentine actualizate listele de corespondenta/telefonice;-Arhivarea/inregistrarea tuturor documentelor oficiale emise sau primite in companie;-Comanda rechizite si mobilier pentru unitate;-Lunar intocmeste tabelul cu achizitiile intracomunitare pentru luna precedenta cu termen de predare in contabilitate in data de 7 a lunii.Profilul candidatului:-Experienta anterioara pe o pozitie similara;-Limba engleza – nivel avansat; -Cunostinte operare PC;-Seriozitate si responsabilitate;-Integritate morala;-Abilitati si experienta organizatorica, capacitate de planificare si prioritizare;-Atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor;-Abilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonale.
Office Assistant in Ploieşti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat