Office manager in Braşov

 

Candidatul ideal

 

Prezenta placuta, optimista, cu spirit de echipa;
Chiar daca nu are experienta in domeniu , doreste sa invete si sa implimenteze cele invate;
Abilitati de comunicare;
Cunostinte Microsoft Office;
Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca.

 

Descrierea jobului

 

-administrarea documentelor si organizarea acestora;
-raspunde de inregistrarile de contabilitate primara, intocmire NIR, facturi, si de verificarea financiara a contractelor societatii
-persoana de legatura cu departamentul contabil
-coordonează fluxul informaţional asigurându-se ca informaţia ajunge în timp util către persoanele interesate;
-comunicarea cu partenerii

Program de lucru: Luni - Vineri intre orele 09.00-17.00
Ne aflam la Zarnesti. Oferim transport din/in Brasov.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!