Pe scurt, tot ce trebuie să faci este:
- Să organizezi și să desfășori misiunile de diagnostic și de control, în scopul imbunătătirii continue a proceselor existente, atât în toate formatele de magazine cât și în depozite și sediu;
- Să creezi și să actualizezi lista misiunilor de control împreună cu Managerul Control Intern și în conformitate cu procedurile în vigoare;
- Să urmărești și să asiguri existența planurilor de acțiune, stabilite în prealabil cu departamentele responsabile;
- Să pregătești misiunile de control, constând în: checklist bazat pe proceduri, interviuri cu departamentele implicate, analizarea datelor, control fizic în magazine/depozite/sediu, formalizarea raportului de control, prezentarea către COMEX, etc;
- Să îmbunătățești continuu toate procesele/procedurile împreună cu departamentele responsabile;
- Să realizezi sarcini individuale și de echipă, în funcție de priorități;
- Să realizezi sarcini ad-hoc sau recurente la cererea COMEX sau a Grupului;
- Să identifici riscuri iminente pentru companie și să ajuți la diminuarea lor.
Pe lângă salariul lunar, îți oferim:
- asigurare medicală privată
- tichete de masă
- cupoane de magazine de Paști și Crăciun
- ajutor de transport
- prime de vacanță și fidelitate
Intră acum în Lumea Carrefour! E mai mult! E despre oameni!