Ofiter control intern in Bucureşti

Pe scurt, tot ce trebuie să faci este:

  • Să organizezi și să desfășori misiunile de diagnostic și de control, în scopul imbunătătirii continue a proceselor existente, atât în toate formatele de magazine cât și în depozite și sediu;
  • Să creezi și să actualizezi lista misiunilor de control împreună cu Managerul Control Intern și în conformitate cu procedurile în vigoare;
  • Să urmărești și să asiguri existența planurilor de acțiune, stabilite în prealabil cu departamentele responsabile;
  • Să pregătești misiunile de control, constând în: checklist bazat pe proceduri, interviuri cu departamentele implicate, analizarea datelor, control fizic în magazine/depozite/sediu, formalizarea raportului de control, prezentarea către COMEX, etc;
  • Să îmbunătățești continuu toate procesele/procedurile împreună cu departamentele responsabile;
  • Să realizezi sarcini individuale și de echipă, în funcție de priorități;
  • Să realizezi sarcini ad-hoc sau recurente la cererea COMEX sau a Grupului;
  • Să identifici riscuri iminente pentru companie și să ajuți la diminuarea lor.


Pe lângă salariul lunar, îți oferim:

  • asigurare medicală privată
  • tichete de masă
  • cupoane de magazine de Paști și Crăciun
  • ajutor de transport
  • prime de vacanță și fidelitate


Intră acum în Lumea Carrefour! E mai mult! E despre oameni!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!