Operator calculator/ Reprezentant comercial birou aprovizionare in Piatra Neamţ

Responsabilitati
- realizarea achizitiilor de produse in conformitate cu politicile interne;
- gestionarea relatiilor existente cu furnizorii interni si externi (comenzi de produse, monitorizarea livrarilor, verificare preturi achizitie, intocmirea preturilor de vanzare, solutionarea neconformitatilor, etc);
- executa lucrari de registratura;
- tine evidenta formularelor cu regim special.


Cerinte
- studii medii;
- experienta in aprovizionare (constituie un avantaj);
- abilitati de comunicare, organizare, negociere, tranzactionare;
- perseverenta si determinare in obtinerea de rezultate;
- cunostinte de limba engleza;


Beneficii Oferite
- colaborare cu o echipa profesionista;
- mediu de lucru stimulativ si posibilitati de dezvoltare profesionala;


Locul de munca este la sediul central Dinamic 92 din Piatra Neamt, B-dul G-ral Dascalescu, Nr 12A.
Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa.
Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.

CV-urile se trimit la e-mail: ovidiu.tiganescu@dinamic92.ro.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!