Operator calculator/ Reprezentant comercial birou aprovizionare in Piatra Neamţ

Responsabilitati
- realizarea achizitiilor de produse in conformitate cu politicile interne;
- gestionarea relatiilor existente cu furnizorii interni si externi (comenzi de produse, monitorizarea livrarilor, verificare preturi achizitie, intocmirea preturilor de vanzare, solutionarea neconformitatilor, etc);
- executa lucrari de registratura;
- tine evidenta formularelor cu regim special.


Cerinte
- studii medii;
- experienta in aprovizionare (constituie un avantaj);
- abilitati de comunicare, organizare, negociere, tranzactionare;
- perseverenta si determinare in obtinerea de rezultate;
- cunostinte de limba engleza;


Beneficii Oferite
- colaborare cu o echipa profesionista;
- mediu de lucru stimulativ si posibilitati de dezvoltare profesionala;


Locul de munca este la sediul central Dinamic 92 din Piatra Neamt, B-dul G-ral Dascalescu, Nr 12A.
Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa.
Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.

CV-urile se trimit la e-mail: ovidiu.tiganescu@dinamic92.ro.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!