Operator Call Center in Iaşi

 

Candidatul ideal

 

- Studii medii
- Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office)
- Bune abilitati de comunicare si relationare
- Experiența anterioara in call center va fi considerată un avantaj

 

Descrierea jobului

 

Operatorul call center trebuie sa indeplineasca urmatoarele atributii:
- Initierea apelurilor telefonice catre clientii care au achizitionat un serviciu/produs pentru a le oferi informatii despre alte servicii/produse;
- Vinde servicii aditionale, promovand serviciile companiei;
- Identifica nevoile clientului;
- Mentine baza date call center, introducand informatii.

Oferim:
- Mediu de lucru dinamic si placut intr-o companie ce se extinde
- Pachet salarial atractiv peste media pietei, format din salariu fix + comision (in functie de performanta)
- Contract de munca pe durata nedeterminata
- Training si dezvoltare personala
- Oportunitate de dezvoltare a carierei

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!