Candidatul ideal
:
Educație și experiență
Studii medii/superioare
Experiență: min. 1 an în lucrul cu oamenii, comunicare la telefon
Alte cerințe
Abilități de comunicare și o voce prietenoasă
Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
Cunoștințe medii de operare PC
Cunoștințe limbă Engleză (mediu)
Personalitate
Optimism, deschidere, extrovertire
Capacitate de a lua decizii rapid și eficient
Inițiativă, spirit practic
Autonomie și independență
Descrierea jobului
Scopul principal al postului este preluarea comenzilor telefonice din partea clienților.
Atenție: NU este un post de vânzări, nu inițiază apeluri, doar răspunde solicitărilor existente
- Preluarea comenzilor telefonice de la clienții
- Oferă informații și răspunsuri la solicitările primite privind meniul de produse
- Procesează și înregistrează comenzile telefonice respectiv comenzile venite pe canale electronice (Takesway, FoodPanda)
- Urmărește și monitorizează în sistem comenzile până la livrare
- Comunică cu clienții și sau colegii de la livrare – dacă apar întrebări, clarificări adresă, modificări comenzi, promoții, probleme/întârzieri la livrare
- Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile (apar rar)
- Susține mereu cu energie pozitivă dialogul cu clienții care sunt bucuroși să comande
- Oferta:
- Companie de top în România pe domeniul său
- Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști
- Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
- Training inițial – cunoaștere produse, companie și mod de lucru
- Program de lucru: 6 ore/zi, 3 ture. (fara noapte) Posibilitatea de a munci de acasă după perioada de formare/acomodare
- Tichete de masă în valoare de 400 Lei
- Pachet salarial competitiv
- O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!