Candidatul ideal
- Are atenţia concentrată pe client, pe a-i înţelege şi satisface nevoile.
- Are o experienţă totală de muncă de minim 2 ani, în domeniul call center/outsourcing.
- Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate placută, empatică, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.
- Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.
- Are abilitatea de a se organiza, dă dovadă de disciplină.
- Manifestă suficientă ambiţie, dorinţă de a progresa.
- Învaţă repede şi aplică ce a învăţat.
- Are o personalitate plăcută, optimistă, e coleg bun, om de echipă.
- CONSTITUIE AVANTAJ: cunoaște bine, dar preferabil foarte bine, limba engleză.
Descrierea jobului
Principalele responsabilităţi
- Prezintă serviciile noastre pe telefon, oferă consultanţă şi atenţie clienţilor interesaţi, oferă răspunsuri fundamentate la toate întrebările lor, apoi transformă interesul clientului în contract.
- Odată semnat contractul, joburile presupun păstrarea relaţiei cu clientul până în momentul sosirii banilor/taxelor din străinătate, precum şi analiza atentă a documentelor trimise de client, în scopul pregătirii dosarului final ce va fi înregistrat la birourile fiscale din străinătate.
- Joburile presupun lucrul într-o echipă româno-poloneză şi interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia.
- Niciunul din joburi nu presupune atragerea de clienţi noi din piaţa rece.
- Joburile presupun doar muncă de birou: discuţii pe telefon cu clienţii, analiză documentaţie şi completări în aplicaţiile noastre software).
- Joburile se desfăşoară 85% remote. Când este necesară prezenţa la biroul din Buftea, joburile nu necesită deplasare în exteriorul biroului. Munca se desfăşoară 85% remote şi 15% la adresa firmei din Buftea, Str. Stirbei Vodă nr. 35, jud. Ilfov (la 7 km de Bucureşti – există cursa RATB 460 ce ajunge din Bucureşti în Buftea)
- Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30, cu pauză de masă de 30 minute.
- Ce oferim?
- pachet motivant (salariu fix + bonusuri lunare in functie de performanta individuala și a echipei, bonuri de masa),
- lucrul într-o echipă internaţională, tânără, de succes, și având la dispoziţie tehnologii de ultimă oră,
- oportunităţi de dezvoltare profesională și personală,
- pregătire şi training iniţial de până la 1 lună plătit, plus training constant şi periodic,
- evoluţie împreună cu o companie ce înregistrează creșteri anuale constante.