Operator Call Center - Vânzări prin Telefon (remote 85%) in Ilfov

 

Candidatul ideal

 

  • Are atenţia concentrată pe client, pe a-i înţelege şi satisface nevoile.
  • Are o experienţă totală de muncă de minim 2 ani, în domeniul call center/outsourcing.
  • Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate placută, empatică, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.
  • Este o persoană de încredere, responsabilă şi serioasă.
  • Are abilitatea de a se organiza, dă dovadă de disciplină.
  • Manifestă suficientă ambiţie, dorinţă de a progresa.
  • Învaţă repede şi aplică ce a învăţat.
  • Are o personalitate plăcută, optimistă, e coleg bun, om de echipă.
  • CONSTITUIE AVANTAJ: cunoaște bine, dar preferabil foarte bine, limba engleză.

 

Descrierea jobului

 

Principalele responsabilităţi

  • Prezintă serviciile noastre pe telefon, oferă consultanţă şi atenţie clienţilor interesaţi, oferă răspunsuri fundamentate la toate întrebările lor, apoi transformă interesul clientului în contract.
  • Odată semnat contractul, joburile presupun păstrarea relaţiei cu clientul până în momentul sosirii banilor/taxelor din străinătate, precum şi analiza atentă a documentelor trimise de client, în scopul pregătirii dosarului final ce va fi înregistrat la birourile fiscale din străinătate.
  • Joburile presupun lucrul într-o echipă româno-poloneză şi interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia.
  • Niciunul din joburi nu presupune atragerea de clienţi noi din piaţa rece.
  • Joburile presupun doar muncă de birou: discuţii pe telefon cu clienţii, analiză documentaţie şi completări în aplicaţiile noastre software).
  • Joburile se desfăşoară 85% remote. Când este necesară prezenţa la biroul din Buftea, joburile nu necesită deplasare în exteriorul biroului. Munca se desfăşoară 85% remote şi 15% la adresa firmei din Buftea, Str. Stirbei Vodă nr. 35, jud. Ilfov (la 7 km de Bucureşti – există cursa RATB 460 ce ajunge din Bucureşti în Buftea)
  • Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30, cu pauză de masă de 30 minute.

  • Ce oferim?
  • pachet motivant (salariu fix + bonusuri lunare in functie de performanta individuala și a echipei, bonuri de masa),
  • lucrul într-o echipă internaţională, tânără, de succes, și având la dispoziţie tehnologii de ultimă oră,
  • oportunităţi de dezvoltare profesională și personală,
  • pregătire şi training iniţial de până la 1 lună plătit, plus training constant şi periodic,
  • evoluţie împreună cu o companie ce înregistrează creșteri anuale constante.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!