Candidatul ideal
Cerinte
- Experienta minim 2 ani intr-o pozitie cu responsabilitati similare
- Studii medii / superioare economice (specialitatea contabilitate constituie avantaj)
- Cunostinte de Microsoft Office
- Cunostinte de operare in SAP (constituie avantaj)
- Permis de conducere categ B (constituie avantaj)
- Abilitati de comunicare
- Integritate, orientare catre rezultat, proactivitate in realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor
Descrierea jobului
Rolul in companie
- Asigura verificarea si inregistrarea in sistemul informatic a comenzilor de marfa primite si emite documentele financiar contabile aferente.
- Responsabilitati
- Verifica si inregistreaza in sistemul informatic comenzile de marfa primite direct de la clienti, prin intermediul reprezentantilor de vanzari sau prin platformele EDI - Electronic Data Interchange;
- Emite, dupa caz, documente financiar contabile (dispozitii de livrare, avize, facturi, bonuri fiscale) aferente comenzilor receptionate;
- Intocmeste facturile de reduceri comerciale in functie de politica comerciala si cea de trade marketing a societatii;
- Verifica zilnic in platformele EDI existenta si corectitudinea facturilor emise;
- Intocmeste facturi de retur, stornari sau eventuale reglari de marfa/pret;
- Gestioneaza stocul de imprimate cu regim special;
- Asigura arhivarea documentelor primite si emise;
- Intocmeste zilnic rapoarte de vanzari, stocuri si comenzi nelivrate;
- Verifica incadrarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a documentelor primite si emise;
- Participa la inventarierea patrimoniului societatii in conformitate cu deciziile sefilor ierarhici;
- Participa la intocmirea documentelor si rapoartelor solicitate de catre auditorul financiar, unitati bancare, ANAF.