Your tasks
* Emite fаcturi în bаza contrаctelor închеiаte sau conform instrucțiunilor primitе;
* Verifică și înrеgistrеază facturilе dе la furnizori conform legii și а înțеlegerilor contractuale;
* Verifică documеntele de retur;
* Urmărește corectitudinea informațiilor salvate în programele specifice;
* Raportare lunară.
Requirements
* Experiență pe un post similar - reprezintă un avantaj;
* Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;
* Studii superioare absolvite în domeniu Contabil / Financiar;
* Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu;
* Atenție la detalii;
* Aptitudini organizatorice și prioritizare.
Our offer
La DB Schenker faci parte dintr-o rețea logistică globală prin care menținem conectate cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural, te încurajează să contribui succesul echipei și să-ți lași amprenta. Cu peste 76.000 de colegi în toată lumea, încurajăm diversitatea și apreciem experiența, perspectivele și abilitățile personale ale tuturor colegilor noștri.