People & Culture Partner in Bucuresti

Unul dintre liderii in industria FMCG din regiune.Contributia la definirea si implementarea programelor de atragere si pastrare a talentelor care să răspundă viitoarelor provocări ale business-ului și care se bazează pe cele mai bune practici din domeniu.Responsabilitățile specifice postuluiTraining– Pregateste si gestioneaza bugetul anual de training;– Identifica nevoile de training si recomanda programele de dezvoltare potrivite;– Dezvolta si livreaza programe de training in-house in colaborare cu partenerii de business;– Identifica furnizorii de training extern, gestioneaza relatiile cu acestia, ajuta in negocierea contractelor, acorda suport in personalizarea livrarilor, acorda suport logistic in implementarea programelor de training;– Gestioneaza participarea la programe de training;– Furnizeaza rapoarte privind activitatea de training desfasurata in companie.Dezvoltare– Dezvolta și conduce sisteme care identifică persoanele cu potențial ridicat în cadrul organizației și oferă consiliere managerilor și persoanelor implicate pentru dezvoltarea carierei;– Propune sau efectueaza evaluări individuale de leadership, carieră și talent, după caz, utilizând o varietate de instrumente, inclusiv feedback 360;– Definineste și implementeaza programe de dezvoltare a planificării succesiunii;– Proiecteaza și implementeaza programe inovatoare care să abordeze și să accelereze dezvoltarea talentelor;Managementul Performantei– Gestioneaza procesul de managementul performantei pentru nivelul tesa (Stabilirea obiectivelor și alinierea, revizuirea, calibrarea, distribuția curbei de performanță).Reunoastere, Comunicare Interna, Angajament– Asista managerii in sistemul de recunoastere si recompensare, in concordanta cu politica definite; pregateste & organizeaza comunicarea;– Propune un plan de Comunicare interna, implementeaza si monitorizeaza realizarea lui;– Actioneaza ca un ambasador EES (Employee Engagement Survey – Chestionarul de Angajament al Angajatilor), comunicand rezultatele la nivel de department, analizand si propunand si consolidand planurile de actiune propuse de manageri, comunicand si monitorizand planul de actiune.Business Partner– Acționează ca punct unic de contact pentru angajați și managerii din departamentul alocat;– Sprijină proactiv livrarea de procese de resurse umane de partea clientului;– Gestionează proiecte complexe și dificile în domeniul resurselor umane;– Construiește o relație puternică cu clientul intern;– Identifică în mod activ nevoile de imbunatatire, propune și implementează modificările necesare pentru acoperirea riscurilor;– Recrutează talente cheie pentru clientul intern;– Facilitează aducerea celor mai bune soluții pentru angajați de catre echipa de management;– Acționează ca motor de îmbunătățirii a performanței și provoacă schimbări pozitive în managementul oamenilor.– Proiectează planuri de succesiune pentru talentele-cheie și pozițiile-cheie;– Propune adaptari ale structurii organizatorică a clientului intern in functie de dinamica de business.Financiar:– Se asigura ca gestioneaza costurile legate de dezvoltarea angajatilor, evenimente interne, recunoastere si recompensare.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!