Pregatire Documente Arhivare in Ilfov

Ce fel de om cautam, mai exact?
Daca ai studii medii si o experienta de minim un an (cea in domeniu reprezinta un avantaj) te incadrezi in ceea ce noi cautam.
Ne dorim sa poti comunica si relationa peste media obisnuita.
Este extrem de important sa ai o buna capacitate de ascultare si transmitere a mesajelor in mod corect.
Bineinteles, capacitatea de concentrare si atentia la detalii este mai mult decat necesara.
Apoi, nu mai e nevoie sa spunem, stii si tu, ca jocul in echipa implica atitudine pozitiva, seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate, de ambele parti, angajat si angajator.
Ca ultima “cerinta”: te vor ajuta cunostinte de lucru cu calculatorul;

Ce fel de munca vei face?
Te vei ocupa de pregatirea documentelor in vederea scanarii (capsare, decapsare, legatorie si legarea acestora);
Vei pune in ordine documentele si poate le vei si scana dupa care vei arhiva documentele;
Depozitarea cutiilor si aranjarea acestora pe raft, dupa instructiunile arhivistului, e o sarcina tot a ta;
Te vei asigura de starea de functionare a echipamentelor administrate;
Va fi necesar sa respecti termenele limita stabilite;
Cel mai important, vei pastra confidentialitatea informatiilor ;
In final, vei avea de facut raportari ca sa stim impreuna ca sarcinile au fost intelese corect si duse la bun sfarsit.

Partea cea mai frumoasa? 
- Programul de lucru e de la 8:00 la16:30 (cu pauza de masa) ca sa iesi de la lucru “pe lumina” si sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale.
- Chiar poti sa avansezi intr-un post superior daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”, isi doresc sa urce mai sus si sa castige mai bine.
- Iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor in firma nostra.
- Salariu fix + bonuri de masa, bineinteles.
- Dam si bonusuri sau comisioane, afli de la inceput “ce si cum”
- Faci cursuri platite de noi, timp in care iei si salariul intreg, apoi in perioada necesara integrarii, la fel, primesti salariu.

Ce trebuie sa stii despre angajator? 
Incepand din 2009, clientul nostru furnizeaza solutii eficiente de arhivare si managentul documentelor.
Echipa e faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba si chiar daca Dragomiresti Deal e la 20 de minute de Bucuresti, au transport confortabil, cu aer conditionat, care te ia si te intorce in oras, gratuit.

Asteptam cv-ul tau online.

Despre companie

Resursa ta umană se poate concentra mai bine pe activitățile importante pentru că echipa noastră acoperă necesarul de competență indispensabil unui mediu care produce rezultate, performează, crește. Impactăm pozitiv bugetele alocate formării angajaților și economisim totodată sume importante aferente cheltuielilor directe sau colaterale. Dezvoltăm și implementam bune practici specifice domeniului tău de interes. Scădem fluctuația de personal și creștem flexibilitatea în acoperirea nevoilor de personal. Observam, imbunatățim și consolidăm climatul confortabil, pozitiv, performant, atât de necesar unei afaceri, zi de zi.

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!