Receptie / Secretariat / Administrativ 6 h in Bucureşti Sectorul 1

Cunostinte bune de operare Excel, Word, Outlook;
Persoana ordonata, orientata spre detalii;
Abilitati de planificare si comunicare;
Studii superioare sau in curs;
Limba engleza - nivel mediu /avansat;
Descrierea activitatii:

Reprezinta un avantaj cunoasterea utilizarii programului SAP/crearea de PO.
Capacitate de organizare si prioritizare;
Intampinarea si inregistrarea vizitatorilor;
Primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei cat si a diverselor documente ;
Preluarea/directionarea apelurilor telefonice;
Rezervarea salilor de sedinte;
Relatia cu firmele de curierat;
Solutionarea diferitelor cerinte din partea colegilor (comenzi zile aniversare/alte ocazii);
Intocmirea diferitelor situatii cat si verificarea unor documente;
Actualizarea bazei de date pentru diversi furnizori;
Beneficii oferite:

Program de 6 ore/zi, in ture ;
Pachet salarial motivant ;
Iti desfasori activitatea intr-un mediu de lucru placut si antrenant, in cadrul unei companii multinationale;
Faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si competitiva;
Inveti si lucrezi alaturi de profesionisti.

Despre companie

Serviciile DAROM vă propun o abordare unică în materie de curățenie și administrare birouri și clădiri. Apelează la serviciile noastre de curățenie zilnică/ periodică/ dedicată a spațiilor de lucru (birouri și industriale) și ai posibilitatea externalizării și altor tipuri de servicii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!