- Realizeaza activitati specifice receptiei:
preluarea pacienilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, suna pacientii pentru recall la tratamentele efectuate;
- Realizeaza sarcini administrative precum gestionarea documentelor, operarea in programul specific de programari, casa marcat, facturare, registru de casa, diverse evidente de cheltuieli/consumuri, intocmeste diverse rapoarte;
- Inregistreaza in softul intern facturile primite, gestioneaza stocurile de materiale, asigura relatia cu furnizorii;
- Colaboreaza cu medicii si asistentele, ofera suport in gestionarea pacientilor;
- Intocmeste programul asistentelor;
- Colaboreaza cu managementul clinicii si ofera suport in sarcinile administrative.
Candidatul ideal
- Cautam o persoana ambitioasa, proactiva, dinamica, cu bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
- Spirit de echipa si atitudine pozitiva;
- Cunostinte de operare PC ( pachet MS office)
- Cunostinte medii de limba engleza;
- Incasare cash si card, registru casa, intocmire facturi;
- Disponibilitate de a lucra in ture de zi;
- LIPSA EXPERIENTEI CONSTITUIE UN AVANTAJ