Receptioner /a clinica medicala in Bucureşti

- Realizeaza activitati specifice receptiei:
preluarea pacienilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, suna pacientii pentru recall la tratamentele efectuate;
- Realizeaza sarcini administrative precum gestionarea documentelor, operarea in programul specific de programari, casa marcat, facturare, registru de casa, diverse evidente de cheltuieli/consumuri, intocmeste diverse rapoarte;
- Inregistreaza in softul intern facturile primite, gestioneaza stocurile de materiale, asigura relatia cu furnizorii;
- Colaboreaza cu medicii si asistentele, ofera suport in gestionarea pacientilor;
- Intocmeste programul asistentelor;
- Colaboreaza cu managementul clinicii si ofera suport in sarcinile administrative.

 

Candidatul ideal

- Cautam o persoana ambitioasa, proactiva, dinamica, cu bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
- Spirit de echipa si atitudine pozitiva;
- Cunostinte de operare PC ( pachet MS office)
- Cunostinte medii de limba engleza;
- Incasare cash si card, registru casa, intocmire facturi;
- Disponibilitate de a lucra in ture de zi;

-  LIPSA EXPERIENTEI CONSTITUIE UN AVANTAJ

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!