Receptionist/a in Bihor

 

Candidatul ideal

 

  • Foarte bune abilităţi de comunicare;
  • Cunoştinţe la nivel avansat de MS Office;
  • Cunoştinţe avansate de limbă engleză (scris şi vorbit);
  • Seriozitate;
  • Abilităţi de organizare.

 

Descrierea jobului

 

  • Realizează managementul documentelor din zona de recepție destinată vizitatorilor/angajaților și actualizează bazele de date de care este responsabil/ă;
  • Recepționează și expediază corespondența (scrisori, pliante, facturi, ziare) pe care le distribuie către departamentele destinatare;
  • Răspunde la telefonul aflat în recepţie și realizează transferuri telefonice între apelant și persoana solicitată de către acesta;
  • Se asigură de menținerea unui spațiu organizat, ordonat și curat în zona de recepție;
  • Organizează deplasările şi monitorizează cheltuielile de deplasare conform bugetului;
  • Organizează activităţile din cadrul programului de Customer Care implementând şi menţinând standardele companiei;
  • Achiziţionează şi gestionează necesarul de birotică conform bugetului
  • Oferă suport Departamentului de Resurse Umane şi pe partea de Security;
  • Păstrează confidenţialitatea asupra informaţiilor cu care intră în contact.


  •  

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!