Candidatul ideal
- Foarte bune abilităţi de comunicare;
- Cunoştinţe la nivel avansat de MS Office;
- Cunoştinţe avansate de limbă engleză (scris şi vorbit);
- Seriozitate;
- Abilităţi de organizare.
Descrierea jobului
- Realizează managementul documentelor din zona de recepție destinată vizitatorilor/angajaților și actualizează bazele de date de care este responsabil/ă;
- Recepționează și expediază corespondența (scrisori, pliante, facturi, ziare) pe care le distribuie către departamentele destinatare;
- Răspunde la telefonul aflat în recepţie și realizează transferuri telefonice între apelant și persoana solicitată de către acesta;
- Se asigură de menținerea unui spațiu organizat, ordonat și curat în zona de recepție;
- Organizează deplasările şi monitorizează cheltuielile de deplasare conform bugetului;
- Organizează activităţile din cadrul programului de Customer Care implementând şi menţinând standardele companiei;
- Achiziţionează şi gestionează necesarul de birotică conform bugetului
- Oferă suport Departamentului de Resurse Umane şi pe partea de Security;
- Păstrează confidenţialitatea asupra informaţiilor cu care intră în contact.